Ik ben het weer helemaal met je eens! :-)
Marieke ; staat er ergens dat ik deze creme gebruik, heb gebruikt of zal gaan gebruiken? Goed lezen is een kunst, dat blijkt maar weer.
Het ging over ‘geld uit je zak klopperij’, maar dat is je ontgaan blijkbaar.
Kritiek niet kunnen waarderen is helemaal niet aan de orde!
Ik ben verbaasd over de uiteenlopende reakties en natuurlijk mag je zeggen wat je wilt , dat doe ik tenslotte ook.
De opmerkingen gemaakt over de dierproeven zijn een zeer waardevolle aanvulling. Men kan ermee doen wat men wil.
De opmerkingen gemaakt over iemands persoonlijke ‘gesteldheid’ vind ik niet interessant om te lezen .( helaas moet je eerst lezen om te weten waar iets overgaat )Volkomen overbodig en irritant.
Ik vind , maar dat is mijn persoonlijke mening, het een vorm van prikbordvervuiling. Stel; dat wij dat allemaal gaan doen, dan wordt een prikbord een rijstebrijberg van nutteloze informatie.
Ik vraag mij ook af waarom iemand dit doet.Wanneer je de behoefte voelt heel de wereld op de hoogte te brengen van je persoonlijke wel en wee zijn er op internet toch genoeg mogelijkheden?
Zo heb ik het niet bedoeld, ik kan prima lezen hoor, er is niets mis met mijn leesvermogen maar ik was een stukje vergeten, het had moeten zijn voor degene die het wil proberen, ga je gang, ik zal het zelf echter nooit kopen.
Zo beter dan?
Hoef je iemand niet gelijk aan te vallen op zijn/haar leesvermogen, dat vind ik niet zo vriendelijk eerlijk gezegd:(
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?