OT..... het reisje

• Ineke

;-)

• melissa

Een Wii is een spelcomputer van Nintendo.

Je kunt er verschillende spellen mee spelen;

bv. tennissen (ook echt de beweging maken alsof je tennist),

strategie-spellen,

breinbrekers(is echt heel leuk om te doen ;-) ),

schaken; eigenlijk teveel om op te noemen.

Het grote voordeel van deze spelcomputer vind ik , dat ze (de kinderen) (en mijn hersens ;-) ) er

mee in beweging blijven.

http://wiiportal.nintendo-europe.com/480.html

http://wiiportal.nintendo-europe.com/1379.html

• melissa

ps: ik kan nog geen consuminderpuntje vinden, maar dat vroeg je ook niet, toch? ;-)

• Alie

Gelaen, in holland Geleen genoemd ,we gaan altijd de stad uit!

• Alie

Douce dat is de nieuwste spelcomputer van nintendo, de 8 bit de 16 bit de 64 de gamecube en nu de wii ik heb geen kids meer thuis, dus ik heb de wii ff gepromood bij moeders daar, en de kids krgen het dus van de lieve Sint hihihi! En nu ga ik lekker spelletjes spelen, ganzenborden vodn ik al niks an , die put nee niks voor mij!

• Petr@

Geleen, onder de rook van de DSM ;) ……. dat is vlakbij bij Adnil :D

Ik woon nog zuidelijker!

In ieder geval veel plezier.

• Alie

Dank je wel, hai he! :-)

• melissa

Geen dank;

graag gedaan :D

• melissa

Geintje hoor;

ben benieuwd of je al aan het Wii-en bent geslagen.

(laat ik die zin maar niet op het taalprikbord vertonen) ;-)

• Gemeente-Westland

Ze hadden het pas nog bij Kassa over zo'n reisje, dat hadden ze met een verborgen camera gefilmd. Iedereen moest in de zaal naar de verkoopdemonstratie van superdure spullen kijken, en wie niets kocht werd zwaar onder druk gezet, de beloofde cadeautjes kregen die mensen dus ook niet. Die verkoper deed echt alsof dat je hand op de knip houden zwaar asociaal was. En de geadverteerde leuke dingen bij de reis gingen mooi niet door, er was alleen dat zaaltje met eten (dat dan nog wel) en de verkoper. De omgeving waar dat plaatshad was trouwens ook niks, een industrieterrein als ik me goed herinner, dus buiten gaan wandelen was ook al geen leuk alternatief.

Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij jou beter gaat en dat de omgeving in ieder geval mooi is. Bedenk in ieder geval dat iemand die druk op jou uitoefent zelf een aso is en ga er niet op in. En laat je ook niet weerhouden om de zaal uit te lopen, als ze je proberen vast te houden tot het einde (heb ik ook wel eens van gehoord) dreig je gewoon de politie te bellen wegens wederrechtelijke vrijheidsberoving. Wel je mobieltje meenemen dus.

Nogmaals, ik hoop echt van harte dat het een superleuke dag wordt. Maar bereid je er alsjeblieft op voor dat je heel erg onder druk gezet gaat worden, om te doen wat je gezegd wordt en om te kopen. Supereigenwijsheid is op zo'n dag een deugd!