Melissa dat is pas morgen, ;-)
Hoi Alie
Mijn vraag ( en antwoord) was eigenlijk aan Douce;
zij wilde nl. graag bijgepraat worden over de Wii. ;-)
Heb jij al vaker gewiet ;-)
Haha, hier moeten de gordijnen eerst dicht eer ik meedoe
Ze laten mij koeienrace doen, boksen
guitar heroe spelen: echt genieten dus ( voor wie, dat laat ik maar in het midden)
Veel plezier morgen.
ik heb dit nog niet meegemaakt . en mij gaat het inderdaad eens er om . Om te kijken of dat werkelijk waar is . Lotje ?????/ dan hebben ze een goede aan me haha . Morgen is het reisje . En ja mijn mobiel staat op te laden . hihi……. Ik kan bijna niet wachten geloof je dat
. Het gaat mij ook niet om die cadeaus , want dat interseert me niet. Maar gewoon eens kijken , want ik heb het ook gezien op t.v . en zei al gelijk dat wil ik wel eens meemaken als ze me dat flikken dan is die zaal te klein
.
Ik kijk dan ook niet wat je krijg kwa eten want dat is niet het allerbeste . zo ben ik ook wel dan . Maar ik kijk wel b.v als je koffie krijgt . Of die warm is . Is tie koud , nou dan hebben ze een zeikert bij in de bus en dat ben ik dan . Want dan roep ik die juffrouw en zegt dat die koffie lauw is . Naar de wc zou ook niet mogen als je in de zaal zit . Gossie zeg hahaha ……… Dat wil ik wel eens zien .
Maar een uitdaging is het ook want .
9.95 . Daar krijg je dan , let op. 2a3 cadeaus voor . Koffie . een maaltijd , de bus er naar toe uiteraard. Vader abraham . nou is het niet mijn favoriet . maar als zo iemand ergens in een zaal zingt betaal je zo al tig geld er voor . En nog een rondje bingo. Zo staat er op de kaart. En dat allemaal voor dat bedrag ????????/ Stel dat er meer zijn in de bus die niks kopen . Waar doen ze dat allemaal van dan ?? wie betaald dat dan allemaal . Ik weet wel die verkooptruck , en dan zoveel mogelijk verkopen en daar van word alles betaald . Maar als er niemand wat koop. hahhahaah . ik wou dat dat eens waar was. hihi…….. Ik wil het meemaken . hoe dan ook . Mijn verhaal vertel ik morgen avond of zaterdag wel hoe het gegaan is .
Nou, volgens mij hebben ze het er met een paar kopers al aardig uit. Het zijn echt pure afzetterijpraktijken. Bijvoorbeeld “speciale” matrassen die duizenden euro's kosten. Of pannensets voor ook zoveel. Ik heb die pannensets ook nog wel eens ergens anders gezien en de slachtoffers zweren bij hoog en bij laag dat het echt hele bijzondere pannen zijn, maar ik heb ze nog nooit horen vertellen wat die pannen wel kunnen dat ik met mijn pannensetje van de Aldi (zesdelig, 39 euri) niet kan. Ja, zonder boter bakken, maar daar heb ik een wok voor. En dat voor een prijs waarvoor ik voor de rest van m'n leven iedere paar jaar nieuwe pannen zou kunnen kopen en dan nog goedkoper uit zou zijn. De mens wil bedonderd worden, denk ik dan altijd maar.
Ikzelf ben ook wel eens in de verleiding geweest om met zo'n reisje mee te gaan, inderdaad puur om zo'n verkoper eens ongenadig de waarheid te zeggen. Maar ja, tot nu toe is m'n zin nog niet groot genoeg geweest. Bovendien ben ik vegetariër en ik betwijfel ten zeerste of ze de moeite nemen om daar rekening mee te houden.
En wat vader Abraham betreft? Ik vermoed dat ie “jammer genoeg” toch ineens niet kan en ze op zo korte termijn “helaas” niets anders hebben kunnen regelen.
Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. Vooral vertellen dus!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?