B-H's

• Alie

Travel ik winkel graag bij M & S vooral t shirts blijven er erg mooi van, maar deze maand komt M & S met een collectie Maxima kleding en daar ben ik als de kippen bij, een leuk setje voor € 49.95 jasje /broek of jasje jurk of jasje rok!!!!! Erg leuk,

• Channah

BH's koop ik meestal in winkels waar je ze kunt passen, net zoals (bijna) al mijn kleding trouwens. Ik heb er een bloedhekel aan om weer terug te moeten als iets niet past, en dan een andere maat mee te nemen, die misschien ook niet goed zit. Bovendien heb ik daar de tijd niet voor.

Ik kom af en toe bij Zeeman. ik heb 10 jaar lang boven een filiaal gewoond, midden op de Albert Cuyp hier te A. In die tijd vervloekte ik ze: twee maal per week, midden in de nacht, werden de voorraden daar op luidruchtige wijze aangevoerd, terwijl ik weer gewoon om 05.45 uur op moest staan. In die tijd boycotte ik Zeeman: ik kocht er echt absoluut niets. Inmiddels woon ik al weer 16 jaar op een veel rustiger plek, maar Zeeman is nog steeds niet een winkel waar ik doelbewust naartoe ga. Wat ik er wel eens koop zijn van die T-shirthemdjes. Daar kun je je geen buil aan vallen

• wana

altijd ruzie met bh's.

hele dure waar mevrouw je helpt en meet en bevoelt maar ook hema,zeeman,v&d

Bijenkorf en lingeriezaak..altijd gedoe en er zit er geen één dat je zegt van ja!

ik vind het voorgevormde wat 90% van de huidige bh's heeft maar niks.

ik ben blij met grootte en vorm en wil niet van die ronde bolletjes waar iedereen mee loopt.

Ik heb ook altijd afzakkende bandjes, Oprah vertelde dat ie dan te klein is..maar groter en hij lubbert.

mevrouw van de winkel noemde het ‘lage inzet’ van mn borsten maar ze zitten toch echt waar t hoort.

ik weet t niet,eentje is te doen, die zit aardig en zakt niet veel af, n dure, eigenlijk te duur voor wel aardig zitten,n marlies dekkers namelijk. maar ja,ik heb moeilijke waarschijnlijk..en dat voor n B-tje!

• Channah

Afzakkende bandjes heeft niets te maken met de maat van je BH, maar met de vorm en breedte van je schouders. En inderdaad: net als bij broeken gaat men uit van brede figuren. Ik heb er ook last van: ben niet breedgeschouderd (ook niet breedgeheupt). Bij aanschaf van BH's kijk ik direct hoe de bandjes aan het achterpand bevestigd zitten, dat wil zeggen dat ik ze zonder problemen los kan knippen en wat meer naar het achterpand van de BH kan verplaatsen.

• Nel

Sloggi .zitten bij mijn gewelding …zijn wel zonder sluiting …dus trek ik zo over me koppie …..wil nooit meer anders ….

• Nel

http://www.sloggi-fashion.be/serieDC.htm

Staan helemaal onderaan

• Petr@

Jammer, die Sloggi bh's zijn zonder beugels.

• Nel

Gelukkig wel ..

• Petr@

IK kan niet zonder beugels :D

• Channah

Ik zou willen dat ALLE BH's zonder beugels waren.