B-H's

• wana

ja! ze komen met beugel je wel fijn tegemoet maar op een gegeven moment gaan ze bij mij altijd erg prikkend aandacht opeisen.

Die sloggie soort heb ik ook nog ergens liggen -voor fitness en 's zomers-maar dan heb ik liever n t-shirt,dan hou ik alles warm en ondersteund net zo min -bij mij-

echt smal geschouderd ben ik trouwens niet en toch vallen bandjes.

Het is tegenwoordig moeilijk als je niet van voorgevormd of beugel houdt..

• Petracs

Beetje egoistische gedachte.

Keuzevrijheid! Het is juist een groot voordeel dat je iedereen de keuze heeft om een BH met of zonder beugels te kopen, en niet dat een deel van de consumenten baalt omdat de andere alle keuze hebben, en zij niet…

• Channah

Er staat “IK zou willen….”. Daarmee zeg ik niet dat ik dat voor iedereen wil.

Ik vind (let op: IK VIND - dus niet ‘het is’) het nogal een egoistische gedachte dat de meerderheid (in dit geval de beugelfanaten) bepaalt wat er aan aanbod in de winkels ligt.

• Hummie

Aha, dat is een goed idee.

Ik heb bij al mijn beha's last van afzakkende bandjes.

Het gekke is dat ik er vroeger nooit last van had; het lijkt wel of de bandjes anders aangezet zijn.

Hummie :)

• K@rin

Zou het dan wat zijn de bandjes kruislings op de rug te dragen?

• Wilhelmina

En hier vind je je juiste BH-maat:

http://www.skuzzie.nl/lifestyle/mode/maatwerk/bh-maattabel

Alleen bij mij klopt dat nooit. Bij jullie wel ?

• Channah

Het ligt aan het merk. Vandaar dat ik BH's toch meestal koop in een winkel waar je kunt passen. Het is eigenlijk net als met kleding: de ene maat is de andere niet.

• Marjorie

Nel, die topjes van Sloggi kosten bij Wehkamp slechts 9,95 ipv 12,95. Wel komen er bezorgkosten overheen, maar als je flink inslaat (vanaf twee stuks) ben je goedkoper uit.

Ik koop mijn ondergoed uitsluitend bij de HEMA. Een paar jaar geleden heb ik nogal wat topjes gekocht en dat is maar goed ook, want ze zijn uit de mode :?

Dat voorgevormde spul, al dan niet met beugels hoef ik niet.

• Hummie

Heb ik ook al aan gedacht. Er zijn beha's die je op diverse manieren kan dragen.