Windbestendige en dus consuminderende paraplu

• tineke

nee, bij internetbankieren!

• consuminderaar

Ik zoek niemand op, maar word constant opgezocht. Ik kots onderhand wel van de groep stalkers hier!

• consuminderen.pagina.nl

Suggestie :

Als dat jou mening is , wat let je om hun te negeren , groetjes moderatie team

• consuminderaar

Ze blijven zuigen he…

• Channah

En die bleken we te hebben. Want het ging later behoorlijk stormen. En regenen!

• BennieMak

Dat zuig je uit je duim!

Jij beweert toch om 6:30u naar de werk te vertrekken? Dan heb je er helemaal geen last van gehad. Heb je soms aandelen in die alternatieve paraplu-handel?

• Channah

Lezen is je sterkste kant niet, hè Bennie?

Ik vertrek niet om 06.30 uur naar mijn werk, dan ben ik hier nog volop met de huishouding bezig. Ik sta wel om 05.45 uur op, maar ik vertrek pas rond 08.15 à 08.30 uur naar het werk.

En nee, ik heb geen last van die regen gehad - en dat staat ook nergens - want het begon hier pas om 09.00 uur te regenen. Ik zag om 08.00 uur de lucht in de verte al behoorlijk donker worden, dus ik ben wat eerder weggegaan. Tijdens mijn lunchpauze regende het trouwens nog steeds. Geen probleem: gewoon lekker binnen gebleven en de krant gelezen.

• BennieMak

Dus je geeft toe dat je paraplu-actie totaal overbodig was, zoals de meeste items die jij hier plaatst!

• Douce

Die ervaring ga ik waarschijnlijk binnenkort wel krijgen, daar ik naar aanleiding van jouw link, deze paraplu heb aangeschaft. Het is echter te hopen dat hij niet vaak wordt gebruikt;)

Douce*D

• Channah

Natuurlijk is een windbestendige paraplu niet overbodig, dus mijn ‘actie’ ook niet. Het regent namelijk wel eens vaker terwijl het tegelijkertijd behoorlijk waait.