Windbestendige en dus consuminderende paraplu

• Channah

Ik ben benieuwd, Douce! Hoop je nu stiekem niet een beetje dat je hem gauw kunt gbruiken? ;-) :-)

• BennieMak

Heb je daar statistieken van?

• BennieMak

Dat is waarheid als een koe! Paraplu's slijten sneller door hun vermeende noodzakelijkheid/worden per abuis achtergelaten dan dat een eigenaar daarmee een nat pak kan voorkomen!

Conclusie: Paraplu's zijn onzinnige consumptie artikelen bij uitstek!

• Channah

Verveel je je, Bennie? Prima hoor, maar doe dat niet hier. Ga toch lekker buiten spelen: het is prachtig weer!

• BennieMak

Heb ik heel de dag al gedaan, geen druppel water op m'n hoofd gehad!

• krentje

Het regent heus niet de hele dag in Nederland. Je hebt genoeg droge momenten zodat je de deur uit kan.

En tsja als je toch ff door de regen moet kan je je er beter op kleden. Regenpakkie an dus.

• purk

ik denk dat ik al minstends 10 paraplu's heb laten liggen!

In de bus, de trein, winkels, bioscoop,…..

gelukkig van die 5 euro-dingen of krijgertjes!

En nu, ik heb er 1 achter in mijn auto liggen, ook een krijgertje, maar ik gebruik um nooit.

Vind het wel sexy, miss wet

• Channah

Als je die momenten zelf kunt kiezen kan dat inderdaad.

• Channah

Ik laat ze nooit ergens liggen, maar ze waaien altijd om. Ik gebruik ze dan ook wat meer dan vanuit de auto naar een bestemming, want - heel consuminderend - loop ik alles wat ik binnen één zone van het openbaar vervoer danwel binnen een uur te voet kan doen.

En nee, ik voel me niet sexy als ik mijn lange en dikke haar geheel doorweekt is. Bovendien ben ik niet voor sex op mijn werk, mar gewoon om te werken. ;-)

• Douce

Vind je het erg dat ik zelf uitmaak wat zinnig is of niet?

Douce*D