Mijn Nuon !!!!!

• chaos

Als dat zo zou zijn dan had swartdam hier waarschijnlijk geen item van gemaakt, maar dit lekker stil gehouden en de rekening echt wel kunnen betalen! Simpel rekensommetje en logisch nadenken.

Groetjes Liesje

• chaos

Ik weet niet hoor, maar met dit weer heb je nog niet echt een airco nodig!

Groetjes Liesje

• chaos

Ja, inderdaad! Dat had ik ook gelijk door!

Groetjes Liesje

• chaos

Dat klopt gedeeltelijk! Met de afzuiginstallaties van nu ruik je namelijk buiten helemaal niets! Je zou dit alleen kunnen ruiken als de plantage inpandig zit en dan ook alleen nog via de afzuiginstallatie.

Groetjes Liesje

• Swartdam

Tja liesje :D:D

Bij sommige gaat het niet om het onderwerp hier op dit bord maar meer wat zij er van kunnen maken !!!!!!!!

Daar kun je beter maar doorheen prikken , wat rest isdan een beperkte visie ,groetjes Swartdam

• chaos

Ik was er inderdaad al achter ja! Zag een zeer beperkte visie bij sommige personen.

Groetjes Liesje

• BennieMak

Onzin! Je snapt er werkelijk niks van.

• BennieMak

Sommige mensen hebben vanwege medische redenen een airco nodig. Ik kan toch niet ruiken of dat bij haar niet het geval is!

• chaos

Beste meneer Mak,

Dat mag u vinden hoor! Helaas moet ik u zeggen dat ik daar niet zoveel waarde aan hecht. Dat zou ik wel doen bij iemand met meer verstand.

Met vriendelijke groet Liesje

• Swartdam

Je kan inderdaad niet ruiken of er airco,s staan ,maar dan zou ik dus weten waar het vandaan kwam en stond er geen politie bij mij binnen ,gr B