Mijn Nuon !!!!!

• chaos

Misschien een idee om uzelf eerst eens te verdiepen in de mens achter het verhaal voordat u gaat schreeuwen.

Met vriendelijke groet Liesje

• BennieMak

Moet ik weten dat mensen weten dat airco's veel stroom verbruiken?

Ik weet wel dat een slimme aftapper voor de meterkast aftapt, en een domme vaak een bekende is van de meterkast.

• BennieMak

Oh jij neemt niks van mij aan. Wat jij moet doen is twee vingers in het stopcontact steken, dan ziet je haar er tenminste fatsoenlijk uit! :D

• BennieMak

Da's knap. Ik zie of hoor jou niet, maar jij hoort mij blijkbaar schreeuwen. Ik zou toch graag willen adviseren eens naar de dokter te gaan, is voorlopig nog gratis ook! :D

• chaos

Dat is een algemeen gegeven.

Groetjes Liesje

• chaos

Goh, ik geloof niet dat u mij kent, en ik u verder ook niet. Eigenlijk zou ik u niet eens willen kennen, maar dat is een ander verhaal. Wel een heel kinderachtige opmerking zeg. Weet u niets beters te verzinnen?

• chaos

Ziet u wel, u snapt er werkelijk niets van. Het enige wat u hier doet is mensen proberen de grond in te trappen, terwijl u het moraal van het verhaal niet eens snapt. Zoek eens een echte hobby! En wat betreft de dokter, denk daar nog maar eens goed over na!!

(P.s. ik ben wel blij dat ik U niet kan zien. Het beeld wat ik me nu van u schets is al erg genoeg)