Ze geeft hier wat meer tekst en uitleg. Ze schrijft dat zoon is onderzocht door artsen.
Last van overjarige eieren, whahahaha! Die vader woont in Engeland, en ze wil zoon daar laten inschrijven als ze hem hier ivm leerplicht gaan dwingen dat hij naar school moet.
Ik snap niet dat die freak beweerde dat ze nu eten zoals ze in de prehistorie deden. Toen hadden ze nog staartjes aan hun kont, een ander gebit en een heel ander darmstelsel, en zeer zeker geen blender om banaantjes tot moes te pletten om er een smoothie van te maken.
En hoe lang werden ze toen, iets van 1.25 mtr ? Ze gingen ook vergeleken met nu heel jong dood. Moeders is vast niet helemaal goed geëvalueerd.
Ik ben het ook niet eens met hoe ze haar kind opvoedt maar het grappige is dat er veel meer mensen zijn die hun kind met een zakje chips als ontbijt naar school sturen (of helemaal niks) en ze verder ook helemaal vol stoppen met zooi, daar hoor je niemand over..en dat is toch een veel grotere groep.
Heb het filmpje bekeken, ik vrees dat de moeder het kind heeft gehersenspoeld haar waarheid is de enige waarheid. Dat je gezond eet oke maar waarom alles rauw. Een kind wat in de groei is heeft veel meer nodig dan rauw voedsel , een lichaam in ontwikkeling vraagt gewoon veel aan bouwstoffen etc. Dat moeder zo leeft en denkt moet zij weten maar gun je kind een van mijn part biologisch eetpatroon als je tegen e nummers etc bent .Maar hersenspoel je kind niet en zorg dat het lichaam zich goed kan ontwikkelen qua botten ,spieren etc.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?