OT maar wel goedkoop

  • Annelies

    Ze geeft hier wat meer tekst en uitleg. Ze schrijft dat zoon is onderzocht door artsen.

  • KleineBoodschapjes

    Ah, dan ga ik het dus niet lezen, voor mn eigen geestelijke gezondheid hahaha, Bedankt voor de extra info!

  • Annelies

    Graag gedaan KleineBoodschapjes.

  • Ma Molton

    Lisa- Schreef:

    ——————————————————-

    > > @ Ma Molton, haar bouwjaar is 1957.

    Heb ik het goed ingeschat, veel te oud voor zo'n jong kind, had zeker last van haar overjarige eieren.

    Zou die vader wel helemaal sporen om zoiets toe te staan?

    Ma

  • Annelies

    Last van overjarige eieren, whahahaha! Die vader woont in Engeland, en ze wil zoon daar laten inschrijven als ze hem hier ivm leerplicht gaan dwingen dat hij naar school moet.

    Ik snap niet dat die freak beweerde dat ze nu eten zoals ze in de prehistorie deden. Toen hadden ze nog staartjes aan hun kont, een ander gebit en een heel ander darmstelsel, en zeer zeker geen blender om banaantjes tot moes te pletten om er een smoothie van te maken.

    En hoe lang werden ze toen, iets van 1.25 mtr ? Ze gingen ook vergeleken met nu heel jong dood. Moeders is vast niet helemaal goed geëvalueerd.

  • Pippi

    Ik ben het ook niet eens met hoe ze haar kind opvoedt maar het grappige is dat er veel meer mensen zijn die hun kind met een zakje chips als ontbijt naar school sturen (of helemaal niks) en ze verder ook helemaal vol stoppen met zooi, daar hoor je niemand over..en dat is toch een veel grotere groep.

  • KleineBoodschapjes

    Daar hoor je mij ook wel eens over hoor, zéker als het kind lijdt aan overgewicht… Alleen heb je daarbij dan weer minder last van het sociaal compleet vervreemden van je kind, iets wat minstens even schadelijk is!

  • Juut 03-02-08

    Beide niet goed zullen we maar zeggen :D

  • KleineBoodschapjes

    Alles in moderatie, zelfs ademhalen (:P) doe je het te veel, ga je hyperventileren, doe je het te weinig, word je blauw (:D

  • leo99

    Heb het filmpje bekeken, ik vrees dat de moeder het kind heeft gehersenspoeld haar waarheid is de enige waarheid. Dat je gezond eet oke maar waarom alles rauw. Een kind wat in de groei is heeft veel meer nodig dan rauw voedsel , een lichaam in ontwikkeling vraagt gewoon veel aan bouwstoffen etc. Dat moeder zo leeft en denkt moet zij weten maar gun je kind een van mijn part biologisch eetpatroon als je tegen e nummers etc bent .Maar hersenspoel je kind niet en zorg dat het lichaam zich goed kan ontwikkelen qua botten ,spieren etc.