OT maar wel goedkoop

  • Pippi

    Vind iedereen zijn waarheid niet dé waarheid? Dan spreken we toch ook niet over hersenspoelen als je je kind in die geest opvoedt? De grote massa lijkt het altijd beter te weten maar maken ook weer hun eigen fouten (die dan niet breed uitgemeten worden op tv…) Ik heb pas gelezen in het boek van Chris Verburg (een gerenommeerd wetenschapper en arts), ‘de voedselzandloper’, dat hoe langer mensen worden (dus hoe meer groei) hoe jonger deze mensen overlijden. Minder groeien is juist goed voor het organisme. Wie weet hoe oud dit jongetje nog gaat worden. :D

    Ik denk dat rauw of gekookt eten niet zoveel uitmaakt behalve dat er bij koken voedingsstoffen verloren gaan. Ik denk dat het probleem hier meer zit in te weinig vetten en eiwitten. Soja en goede omega-3 vetten zouden hier veel problemen op kunnen lossen naar mijn mening. Deze zijn echter bewerkt en passen dus niet in een rauw dieet. Dat is voor mijn gevoel de tekortkoming van dit dieet, niet het zoveel mogelijke rauw eten op zich.

  • Kiran

    That food should not see a pan seems to me to be an absurd proposition. I really don't have to think about chewing on some lettuce leaves and carrots when it's cold, just give me a plate of stew or something.

    balsem nederland

  • Holik

    Gegroet! Ik wacht nooit liever op geschenken van het lot. Vervaldatum van het contract - ja, dit is onzeker. Men moet altijd de mogelijkheid van verdere inkomsten overwegen. Maar waarom profiteert u niet van trainingsinformatie norway-bonusesfinder.com en begint u eraan. Een geweldige kans om uw mindset te ontwikkelen en uw financiële status te verbeteren door een verscheidenheid aan games, het gebruik van bonussystemen en natuurlijk gratis 24/7 ondersteuning. Probeer en verdien!