Koffiezetapparaat voor meer dan koffie.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja

  • ¥ Lotje ­­¥

    Elektrische apparaten zijn duur schreef ik dus ja . en oude koffie ………. is vies hoor .8-)

  • ¥ Lotje ­­¥

    :D Je moet thee zetten in een stenen theepot .

  • Gonnie

    Ik wacht zo lang tot het water van de kook af is, en dan giet ik op, in een speciale gietijzeren theepot die ook in een theewinkel heb gekocht. Bevalt mij ook goed Lotje.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja men zet thee hoe men gewent is . Zo drink ik thee uit een glas . Sommige uit thee koppen .Ik vind het uit een glas drinken lekkerder.:)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Dan een verleng snoertje . want je heb de vakantie al van te voren betaald . gas en stroom krijg je niet naderhand op een camping .:D

  • ¥ Lotje ­­¥

    met seconde lijm B)

  • Nicole

    Nou kan je dat flesje saus ook opwarmen met een koffiezetapparaat natuurlijk maar ik denk dat een flesje goedkoper is dan die dure sinterklaas chcopoppetjes (geldklopperijsnoepgoed - een leuke voor scrabble :) )

    Wat dacht je van een waterkokertje op de accu en dan een potje nescafe? O nee dat is niet te pruimen :)

    Mijn man ging laatst 20 km wandelen met een vriend en ze namen dus een gasbrandertje mee om onderweg een kopje koffie te zetten, helemaal back to basic.

    Ik denk dat het accuwaterkokertje goedkoper is met een potje nescafe dan een gasbrander, gastankje en koffie, een filterzakje, plus veel meer meenemen als je de hort op gaat, en het glazen koffiepotje is weer breekbaar.

  • Nicole

    Jaren geleden heb ik ook zo'n ding gehad en gebruikt maar ik vond het zo gaan stinken dat ik ermee gestopt ben.

    Ik gebruik nu bij slowcooking de kleinste pit en een speciale sudderpitplaat.

    Even between the lines, je nieuwe regenboog is leuk Douce :)

  • Nicole

    Wie zegt dat Frederick naar een camping gaat? Hij gaat er met de auto vandoor, waarheen mag Joost weten :)