Koffiezetapparaat voor meer dan koffie.

  • ¥ Lotje ­­¥

    gewoon een flesje spa blauw mee nemen . is het leeg kan je het vullen met water .Geen gedoe dan met waterkokertje , verlengsnoertje en brandertje . is allemaal meesleep.:)

  • Dordtenaar

    Dit is er toch meer 1 uit de categorie “omdat het kan”, dan dat het handig is.

  • Axel

    Frederik D Schreef:

    ——————————————————-

    > Okay.

    >

    > En is een magnetron in gebruik duur. Ik warm soms

    > als ik haast heb, oude koffie op in de magnetron.

    Hoe kan je nu oude koffie hebben, ik heb nog zo'n ouderwetse (nieuwe) koffiezetter voor filterkoffie en ik zet telkens het aantal kopjes wat ik nodig heb telkens met een nieuwe filter dan hou je nooit iets over. Alles is dan altijd lekker vers.

    Moet je natuurlijk niet de duurste filters nemen. :)o

  • Frederik D

    Denk ik ook. :)

    Leuk verzonnen. Maar echt handig?

  • Frederik D

    Je kunt koffie, oplos of niet, in een plastic bakje doen. Glas op de camping is niets. Mijn wijn op de camping drink uit een roestvrij stalen beker.

    Als ik wandel, loop ik het liefst met zo min mogelijk bagage. Maar ja, lekkere hete koffie onderweg is natuurlijk wel heel erg lekker.

    Maar jij had toch halverwege klaar kunnen staan met koffie? :)

  • Nicole

    Vandaar dat de mannen ook een gasbrandertje meenamen :)

    Weet je dat ik niet eens wist waar ze gingen wandelen? :)

  • Frederik D

    :)

    Ze waren dus op mannenavontuur? :) Lekker samen wandelen zonder vrouwengedoe.

  • Nicole

    Onze vriend was aan het trainen voor een wandeling in Schotland, normaal wandelt hij met zijn vrouw maar die kon die zondag niet omdat ze weekenddienst had, zodoende werd mijn man (die nog nooit gewandeld zo'n eind gewandeld heeft) gevraagd met hem mee te gaan. In eerste instantie zei hij nee maar hij heeft toch letterlijk de “stoute” (in dit geval de foute want ja als je nooit wandelt heb je ook geen wandelschoenen :) ) schoenen aangetrokken en is meegegaan. Het resultaat was inderdaad een (h)eerlijke mannenmiddag en bij thuiskomst kapot en versleten en een blaar onder zijn grote teen zo groot als een rijksdaalder. Ach je moet er wat voor over hebben :) Pssssst niet verder vertellen, ze gaan nog een keer samen aan de wandel :)