Wie heeft de lekkerste oliebollen: Richard Visser.

  • KleineBoodschapjes

    Ik eet ze wel lekker morgen ofzo X-D Al vallen de afprijzingen dit jaar enorm tegen! VEel winkels hebben de kerstspullen zelfs nog voor de volle mep liggen!!!

  • axel

    Bij AH en de Hema is het aan de bedrijfsleiders, bij “onze” Hema zag ik wel veel 1+1 gratis. :P

  • KleineBoodschapjes

    Bij onze hema alleen de etenswaren, waarschijnlijk omdat de meeste maar tot begin januari goed zijn hahaha, bij de AH bijna niks, een paar restjes, maar dat was op 2e kerstdag al zo.

  • axel

    Dat wordt dan hamsteren woensdag. ;)

  • PietertjePuk

    PietertjePuk Schreef:

    ——————————————————-

    > In Amsterdam is de oliebollenkraam in de

    > Maasstraat als beste uit de bus gekomen.

    > Dan moest ik daar maar mijn oliebollen halen,

    > dacht ik.

    > Nadeel dus dat half Amsterdam daar nu in de rij

    > staat.

    > Vanmiddag nog maar eens proberen.

    Om 5 uur terug gegaan. Eén uur en 5 minuten in de rij gestaan maar wel de moeite waard.

    Ze zijn erg lekker.

  • axel

    Richard Visser uit Rotterdam heeft voor de 9de keer de lekkerste oliebollen:

    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/oliebollenbakker-richard-visser-wint-voor-de-negende-keer

    :)-D

  • leo99

    Wij bakken ze zelf en vinden ze heerlijk. Ook wij doen soezendeeg door het oliebollendeeg.

  • axel

    leo99 Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij bakken ze zelf en vinden ze heerlijk. Ook wij

    > doen soezendeeg door het oliebollendeeg.

    Had je nu niet moeten zeggen straks staan er bij jullie dus ook van die lange rijen:

    http://bogue.nl/weer-voor-oliebollen-bij-richard-visser-in-de-rij/

  • ¥ Lotje ­­¥

    Als ik naar Rotterdam moet komen voor een oliebol , is tie koud voordat ik terug ben. Dus ik haal ze hier om de hoek bij de oliebollen wagen :)

    Zelf bakken doe ik niet meer deed dat vroeger wel . Maar gemak dient de mens en geen stank en zelf ruik je ook niet naar de oliebollen lucht . :PB)-

  • Moneypenny

    Nog in geen 2014 jaar ga ik dus uren in de rij staan voor een paar oliebollen 8-).

    Mijn man loopt al dagenlang handenwrijvend rond, hij ziet er naar uit om dit jaar weer zijn eigen oliebollen te bakken (in de berging). Hij maakt ze met bier.