Hoe hoog staat de kachel?

• Annelies

19

• consuminderaar

Ik vind het ook allemaal gezeik hoor, heel Nederland schijnt reumatische aandoeningen te hebben als je ernaar vraagt, allemaal flauwekul en aanstellerij.

• Desiree

Bof jij effe dat je niet zo'n aansteller bent!

• Wilma

Mijn idee, honger en kou kunnen we niet gebruiken!

• Jakke

Ja, die is er niet meer.

• Moonlampje

hier gaat de kachel alleen een uurtje aan als het echt stervenskoud is en als ik dan achter de pc zit. Hij is dus nog heel weinig aangeweest. in de slaapkamer heb ik helemaal geen kachel aan, maar wel lekker veel dekens om het lekker warm te krijgen en een van de katten komt altijd gezellig onder het dekbed liggen. dat is ook altijd lekker warm

• Hummie

Klopt, reuma is een ontsteking van de gewrichten en als het dan erg koud is doen die gewrichten behoorlijk pijn.

• Hummie

Wees blij dat jij er geen last van hebt, anders zou je wel anders piepen.

• Sampie

Ja 't schijnt……………………

Als jij praat met al je vrienden ((g)één?) praat je al gauw over heel Nederland natuurlijk.

Hier staat de thermostaat op 19.5 en als ik het koud heb gooi ik 'm 2 graden omhoog.

• BennieMak

Afgezien van een on-topic consuminder bijdrage (moonlampje die de kat als verwarming gebruikt), snap ik niet wat de overige consuminderaars ertoe aanzet om hier te prikken. Een binnentemperatuur van 19 graden en hoger is echt verkwisting!

(een enkele medische indicatie daar gelaten dan)