die mensen consuminderen weer op andere dingen. daarom mogen ze hier ook prikken
Sorry voor mijn eerdere, niet zo aardige opmerking, maar kun je mij eens uitleggen waarom je dit vind? In een andere topic geef je aan dat je luxe koek eet en dure whisky drinkt, wat is dan voor jouw het verschil? Voor mij hoeft luxe koek en whisky namelijk niet maar ik stook wel mijn verwarming op tot 19 á 20 graden. Wat is dan het verschil tussen jouw en mijn levensstijl in het kader van consuminderen? Ik bedoel dit serieus!!
Martini schreef:
>
> Sorry voor mijn eerdere, niet zo aardige opmerking, maar ….
Dus ook geconsuminderd op de vedespijp…
Aangaande je vraag: Ik denk dat ik een andere invulling geef aan het woord ‘consuminderen’. Voor mij is het voornamelijk het zoeken naar mogelijkheden om de wereld zo min mogelijk te belasten met mijn aanwezigheid. Dat anderen dat principe misbruiken om voornamelijk hun portemonaie zo min mogelijk te belasten is voor mij een doorn in het oog…
Mooie gedachten en streven,
Ik werk bij een rasechte consuminderaar, milieubewust een absolute tegenstander van overbodige zaken overdreven,reclamezieke mensen,en mensen die denken dat hebben/rijkdom gelukkig maakt.
Hij leeft sober,wil om die reden ook geen computer
Als dit is wat je denkt en hoe je het beleefd kan ik mij jou reacties wel plaatsen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?