Hoe hoog staat de kachel?

• BennieMak

Thank you!

• Martini

OK, ik waardaar je principe, ik ben het met je eens dat consuminderen gericht moet zijn de afmeting van je mondiale voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Je opmerking ( die nu inderdaad weg is) naar een andere prikker/prikster schoot me wel in het verkeerde keelgat omdat ik vind dat je niet alleen naar de aarde een verantwoordelijkheid hebt maar ook naar je medemens. Maar goed, ik rook de vredespijp met je mee, hoewel dat natuurlijk ook weer niet zo goed is voor het milieu…….:-)

• maia

Die opmerking heb ik niet gezien

Op menslijkheid,medeleven en beleefdheid moet je niet consuminderen.

Maar je principes na leven is een mooi iets

• Paul

Hoewel ik misschien wel bij moet betalen, krijg ik zoiezo 255 euro voor stroomuitval. :-)

• Beheerder

Bij ons overdag op 15 graden en pas tegen 19.00 gaat hij afhangend van de kou die wij hebben 2 of 3 graden hoger. Maar echt niet boven de 18 graden want dat vinden wij te warm.

• baukje

Gewoonlijk op 16 graden. Maar 10 graden wordt het nooit bij ons binnen zelfs niet als de kachel uitstaat, door de groter erker warmt de kamer minstens tot zo'n 14 graden op.

• baukje

Daar zit wat in, wij zijn altijd buiten, minimaal de kachel aan en we zijn nooit ziek. En reumatiek hebben we ook niet, we zijn juist heel erg soepel door het schaatsen. (Dus ook in de kou).