Wat is je punt eigenlijk?
Dat het ergens niet klopt dat deze mensen op deze manier mogen “bijverdienen”, terwijl ik of een andere bijstandsklant elk dubbeltje extra (bijvoorbeeld als ik een boek verkoop op marktplaats) moet verantwoorden bij de sociale dienst, en als je even pech hebt ook nog mag inleveren. Als ze daadwerkelijk weten wat die mensen verdienen, dan hebben die geen recht op bijstand!
Als je alleen naar de bedragen kijkt die mensen ‘verdienen’ heb je misschien gelijk, maar daar draait het toch niet om? Het gaat er toch om hoe je in het leven staat en wat je ervan maakt. Ik ken mensen die ook weinig geld hebben maar gelukkiger en tevredener zijn dan mensen met een bom duiten. Geluk zit niet in de pegels hoor! Ik weet uiteraard ook wel dat het leven wat gemakkelijker is als je portemonee wat ruimer is maar als je dat gegeven je leven laat beheersen mis je veel mooie dingen.
Je reinste l*lkoek wat je hier beweert consuminderaar. Weet je eigenlijk wel wat je hier verkondigt?
Martine heeft trouwens gelijk met wat zij zegt over het mogen verkopen van de straatkrant door daklozen.
Als jij een (1) boek verkoopt op Martkplaats wordt dat niet afgestraft en hoef je ook geen verantwoording af te dragen t.a.v. de soos.
Maak van je volgende nickname maar: Piggelmee dat past beter bij jou
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?