De best betaalde baan

• Nicole

Jij klaagt nooit Det en dat bedoelde ik ermee te zeggen. Dat je in stilte pijn hebt weet ik wel maar je laat het nooit merken. Van jou gaat een enorme kracht uit, een positieve Det.

• BennieMak

Tries schreef:

>

> en dan geen uitkering krijgen, maar gewoon betaald worden net

> als iedereen met een betaalde baan.

Dat werken in een betaalde baan zou tenminste naar de persoon in kwestie eerlijker zijn!

Wat is er aan de hand, een aantal hebzuchtige lieden die toevallig hier in nederland iets meer mogen bepalen door hun positie als werkgever/rijke stinkerd, zijn in een krankzinnige wedstrijd verzeild geraakt om zoveel mogelijk materieel te verzamelen.

Alle middelen worden ingezet om hun doel te bereiken en niemand wordt ontzien, dus dwangarbeid moet ook kunnen, evenals een oorlog om olie of het vernielen van het milieu.

• BennieMak

purk schreef:

>

> diegene krijgt toch ook geld van de maatschappij?

> mag ie toch ook wel wat doen voor de maatschappij?

>

> zie het probleem niet.

>

De paus gelukkig wel! –> http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2384&i=77186&t=77186

Zie verder ook mijn reactie aan Tries –> http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2384&i=77413&t=77210

Verder is het erg simplistisch gedacht, eerder eigenlijk een bewijs van hoe ontzettend dom mensen in dit land kunnen zijn.

• BennieMak

De Polen zelf weten dat, het probleem zit ook bij diegene die iedere keer buiten schot blijven in de discussies: De werkgevers!

• BennieMak

Weet je wat nog het ergste is: Je krijgt straf voor een situatie waarin je door toedoen van de maatschappij in bent gemanoeuvreerd.

• purk

maar wel met werk;)

• Swartdam

Door tig keer te zeggen dat ik pijn heb gaat de pijn niet weg en aan pijn raak je ook weer gewend.

Ik ben pas echt gehandicapt als ik zelfmedelijden heb en in de slachtoffer rol ga zitten , dan verzuur ik en ga ik klonteren :D:D

Zolang ik nog overal de humor van dingen inzie , ach , liefs det

• Nicole

Gelukkig klonter jij maar weinig, slecht voor je vaten en dan moet je gedotterd worden :D

Pijn went inderdaad, ben ik met je eens.

Liefs terug voor Det van Niek :D

• Beheerder

Her is niet werk waar wij geen mensen kunnen vinden worden door de polen en anderen ingevult. Het moet zijn werk dat WIJ NIET willen doen omdat we het onder onze stand vinden worden opgevult door de polen en anderen die WEL blij zijn met wat ze HIER kunnen verdienen om zo hun gezin te kunnen onderhouden.

• Beheerder

Douce,

Hoe kan je dat nou vragen ;-)

Ze wilt niet mee werken maar wel blijven klagen. :?