De best betaalde baan

• consuminderaar

Precies, ik heb als werkende destijds ook jarenlang betaald voor mijn “verlof”, alleen ik krijg het niet!!

• consuminderaar

Niet iedereen heeft evenveel veerkracht!

• Nicole

Moet je zwanger worden anders krijg je het n.l. niet.

• Nicole

Als je Det als voorbeeld neemt dan mag je wel heel trots op haar zijn met wat zij heeft meegemaakt en tot nu toe heeft bereikt. IK ben er apetrots op want makkelijk heeft ze het niet gehad en nog steeds heeft ze het niet altijd even makkelijk maar haar horen klagen? NOOIT.

• Tries

Maar je geeft zelf wel dat stempeltje

Ik kijk nooit naar wat andere beter hebben, want weet je ieder huisje heeft zijn kruisje, Dat je het moeilijk hebt omdat je je opa bent verloren de ziekte van je moeder dat is heel vervelend, ik ben zelf allebij mijn ouders en me broertje verloren op zeer jonge leeftijd, heb toen een hele moeilijke tijd door gegaan

Maar overal tegen aan schoppen heeft zo weinig zin, je zal er zelf wat aan moeten doen en willen doen anders kom je nergens.

Momenteel door ziekte kan ik ook niet meer werken dan ik zou willen

Maar werk zo veel ik kan, waarom? voel me dan waardig.

Tries

• baukje

Mijn man staat ook de hele dag in weer en wind en werken bij een loonbedrijf is ook geen directeurssalaris. Maar hij is liever buiten dan op een duf kantoor of in een fabriek en je moet toch wat, hij klaagt niet en is er best tevreden mee.

• Tries

Zeker weten nicole mag menig een een voorbeeld aan nemen

Tries

• Nicole

Precies Tries en dat mag best wel eens gezegd worden.

• purk

voorlopig zit je in een eensgezinshuis, heb te vreten, en hou nog geld over ook, dus heb weinig medelij met je

• Swartdam

Hier ga ik dus wel een beetje van kleuren want ik herken me niet zo direkt in de persoon die jij omschrijft Nicole , het zegt meer over jou karakter eigenlijk

Tries jij weet ook wel beter soms ben ik niet te genieten door pijn. Maar jullie zijn wel erg lief

Consuminderaar je schrijft dat niet iedereen dezelfde veerkracht heeft , eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat er iets mee te maken heeft wat mijn persoontje betreft althans . Want ten tijde van dat herseninfarct was het bijna kantje boord met mij , net 40 en twee jonge kinderen zou ik achtergelaten hebben . Het feit dat ik er nog steeds ben geeft ook wel een levenslesje .Het is erg gemakkelijk in zijn algemeenheid bedoeld om je te verschuilen achter dingen , ik kan kiezen of medelijden met mezelf te hebben of soms erg kwaad worden op dat lichaam van mij , meestal is het de laatste optie . Die bui had ik van de herfst voor het laatst en binnen een week tijd lag er in mijn tuin een grote vijver . Nu verlang ik naar de lente om te zien wat ik gemaakt heb in een woeste bui en pluk daar de vruchten van.

Er is een chinees gezegde “Ik huilde omdat ik geen schoenen had totdat ik iemand ontmoeten die geen voeten had ” gr Bernadette