De best betaalde baan

• Douce

Ben je al onder behandeling bij een deskundige?

Douce*D

• consuminderaar

Nee ben ik ook niet van plan. Ik ben inmiddels van mening dat alle lichamelijke en geestelijke problemen uitingen zijn van overspannenheid veroorzaakt door

1. ziekte moeder

2. verlies baan

3. overlijden opa

4. bedreigingen en intimidatie

5 verhuizing

en dit vind ik wel genoeg dingen die je posttraumatische stress en overspannenheid kunnen veroorzaken en daarbij telt alleen maar het nemen van rust, en meer niet!

• BennieMak

Dat scherm is zo goor geworden door al het verkeer wat er dagelijks langs raast, en dan moet een uitkeringsgerechtigde daarvoor met behoud van uitkering de vlekjes van de maatschappij gaan wegboenen?!

Dit is gewoon dwangarbeid gedogen, terugbladeren naar een zwarte bladzijde uit de nederlandse geschiedenis! Jammer ook dat verschillende gemeenten aan deze uitbuiting meewerken. Dan liever de methode van Utrecht waar ze tegen iets meer dan het minimumloon gepoogd wordt ze te laten terugkeren naar een reguliere baan.

En dan al die privileges die men als uitkeringsgerechtigde krijgt wanneer men een vrijwilligersbaantje aanvaardt! Allemaal voorbeelden van moderne SLAVERNIJ!!!

• purk

diegene krijgt toch ook geld van de maatschappij?

mag ie toch ook wel wat doen voor de maatschappij?

zie het probleem niet.

nu moet ik wel eerlijk zeggen, heb nog nooit een uitkering gehad hoor!

Vaak genoeg van werk gewisseld, of een jaarcontract wat niet verlengd werd.

Maar dan stapte ik op mijn fiets, en reed stad en land af, voor een baantje.

Ik heb nooit langer als 3 dagen geen werk gehad,

maar dan ook de “stomste” baantjes gehad,

• Swartdam

Een ptst zal toch wel degelijk vastgesteld moeten worden door deskundige , want ook mij hebben ze dat ooit verteld dat ik dat had door:

ernstig ongeluk op werk

diverse tia,s

hereninfarct

Atrofie

en andere restoorzaken

Maar gelukkig heb ik de witte jassen brigade er van kunnen overtuigen dat ik dat niet heb, want aan stempeltjes zetten doe ik al jaren niet meer , gr Bernadette

• consuminderaar

Niet lullen want als je zwanger bent hoef je ook wekenlang niet te werken, dan is er altijd nog het inkomen van manlief, maar daar hebben alleenstaanden niks aan he! Die mogen en kunnen nog geen dag werkloos zijn want dan zijn ze tot de bedelstaf veroordeeld!

• consuminderaar

Ach ja en jij denkt dat het zo simpel is om geld van de maatschappij te krijgen? Ze laten mensen eerst een half jaar verrekken en dan denken ze wel dat ze werk vinden of krijgen he in de tussentijd, nou vergeet het.

• Nicole

Maar ja dat levert minder op dan de soos hè of de ww en dan vinden ze het wel best zo, lekker thuis. Niets hoeven doen en toch beuren. Ik zou er wat voor geven als ik kon werken.

• consuminderaar

Nee en dat is precies de reden waarom ik niet naar de witte jassen wil. Omdat ik ook geen stempetjes wens te krijgen, maar ik vind dat instanties wel degelijk rekening moeten houden met de psyche en gezondheid van de clienten en niet meteen in de negeerstand moeten schieten als ik ze per brief iets duidelijk probeer te maken. En je zult denken waarom per brief? Nou een telefoon heb ik niet en je kan die mensen alleen maar bellen, als je naar de balie gaat krijg je niemand te spreken, wil je iemand spreken dan moet je bellen voor een afspraak, mailen is al helemaal uit den boze, dus toen ben ik maar in de pen geklommen!

• Nicole

En iedere zwangere heeft een man :? dacht het niet en daarbij de zwangeren die met verlof gaan hebben daar zelf voor betaald al die werkjaren.