Dela ed.

• Nicole

Okee dan, dus als je voor 2009 gaat betalen wij met zijn allen jouw begrafenis ………….. je bent ook zo'n lekker droppie :)

• jantiena

Mijn vader stierf begin jaren '90, en had net bij Yarden (zo heet het nu!) een koopsom betaald. Ik vond het een geweldige organisatie. Midden in de nacht gebeld en zo goed opgevangen. De hele crematie was zo mooi geregeld! Nazorg was perfect.

Ik heb direct voor mezelf en mijn man een complete crematie ‘geregeld’. Voor ons tweeen iets meer dan drieduizend gulden betaald, destijds. Het was aftrekbaar voor de belastingen, maar onze drempel was te hoog… We betalen 9 euro per jaar en krijgen daar een tijdschrift voor. Inmiddels is het ´compleet verzorgd´ afgeschaft, en krijgen we een geldbedrag. Genoeg om je daar de rest van je leven helemaal geen zorgen meer over te maken.

• Nicole

Mijn ouders ook, eind novembver is mijn vader overleden en Yarden verzorgt werkelijk alles en tot in de puntjes. Ik vind het een prima verzekering met personeel waar anderen nog een voorbeeld aan kunnen nemen. De dame die alles voor ons heeft geregeld deed zelfs het inleidend praatje in de zaal bij de crematie, echt geweldig.

• Beheerder

ook wij waren tevreden met yarden vwb mijn moeder, we zitten zelf bij dela