Verloren generatie - OT

• purk

zie niet in waarom en rock en rolster in de flowerpowertijd anders is als een brithney.

doorslaan, en verslaafd raken, makt dan toch niks uit met de tijd?

• consuminderaar

Kom nou als je over Morrison, Hendrix, Joplin ed hebt, heb je het over 1970/1971, toen gingen echte rocksterren nog bij bosjes dood. Wel een totaal andere tijd dus waarbij iedereen losgeslagen leek!

Zo'n Cobain was gewoon enorm zelfdestructief, is weer een geval apart. Ik vind het echt niet te vergelijken met nu hoor!

• Channah

O, dus de ‘Britneys, Lindsays en Amy’s' zijn volgens jou niet losgeslagen. Goh, wat interessant……

• Douce

Het enige verschil: Morrison, Hendrix en Joplin hadden gigantisch veel talent, dat kan ik van het huidige rijtje niet zeggen……

Douce*D

• Rebecca

Amen

• krentje

Van Cobain weten ze niet zeker of hij wel zelfmoord heeft gepleegd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kurt_Cobain

• Channah

Heb je Amy Winehouse wel eens gehoord? Dat vind ik echt klasse. zoals je weet ben ik niet zo op de hoogte met populaire muziek. Maar soms lees je eens iets, en dan is je interesse gewekt. Amy W. heb ik ontdekt doordat ik in de VPRO-gids een stukje over CocoRosie las, en toen op zoek ben gegaan naar muziek van dat duo. Inmiddels heb ik alle 4 CD's. Mijn benedenbuurman, net als ik meer geinteresseerd in klassieke muziek, en dan vooral oud (reanissance en middeleeuwen), en die bovendien semiberoeps zanger is in het oude werk, zag die CD's liggen, en maakte mij attent op het werk van Amy W.

• Channah

Wat bedoel je met ‘Amen’?

• krentje

K3 aan de snuif?? haha dat zou wat zijn.

• Rebecca

Dat ik het met de voorgaande uitspraak eens ben..