Nee, er waren vijf kandidaten en twee of drie gaan er door naar de volgende ronde!
Laat ik het zo zeggen. Ik denk niet dat ze mij kiezen. Het was echt een soort secretaressefunctie; en dat ben ik gewoon niet, en een mantelpakjescultuur. Daarnaast; zaken als reiskosten worden niet vergoed en vakanties staan al vast, dat viel me erg tegen, want die reiskosten krijg je ook echt niet via de sociale dienst vergoedt, en het gaat maandelijks dan toch om ca. 75 euro die je weer in moet leveren!
Ik weet niet zo goed wat ik over het gesprek zelg moet vertellen, want het was slechts een kennismakingsgesprek van een kwartiertje ofzo. Er werd veel verteld en een paar keer gevraagd van heb je vragen? Nou die had ik niet echt, dus dan loopt zo'n gesprek vrij eenzijdig denk ik. Vandaag krijg ik een mail of ik door ben of niet, maar als ik doorben dan kap ik het waarschijnlijk toch af omdat de verdiensten erg laag zijn, en ook vanwege die reiskosten, want ik ga er dus echt niet op toe leggen. Buiten dat zou ik mijn hele garderobe moeten vervangen en de werktijden zijn 4x4 uur, wat dus qua reizen en reiskosten ook niet echt praktisch is.
Ik denk dat ik een secretaressebaan niet echt waar kan maken. Qua representativiteit, communicatie ed. ben ik totaal niet sterk, dat moet die selecteur toch wel gezien hebben. Stel nu dat ik wel doorben en door de tweede ronde kom, dan krijg ik een maand proeftijd. Ik ben gewoon bang dat ik er binnen die tijd uit zal liggen, dus ik kan me die moeite en energie misschien maar beter besparen.
Nee, ik denk ook niet dat het verstandig is. Voor het bedrijfsleven zijn dit soort mensen een ramp! Ze willen niet werken, want ze willen lekker blijven klagen, zeuren, want de hele wereld doet hen onrecht! Vooral lekker blijven zitten waar je zit en je vooral niet verroeren. Dat doen wij wel voor dit soort mensen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?