Flauwekul!
ik heb nu heel lang op mijn handen gezeten! Weet u, ga of trouwen met een rijke partner, of ga een baan of 2, 3 zoeken, zet uw computer uit en kom van uw luie krent af. Dit prikbord is niet geschikt voor u. U moet naar het prikbord van zeuren, klagen, zeiken en luiheid! En nu niet aankomen met zielige verhalen. Niemand is zielig, u ook niet. U moet zich heel diep schamen.
Zo ik ga weer aan mijn werk, zal me verder echt niet meer in deze discussie mengen, want dat is niet goed voor mijn gezondheid. Want weet u: ik werk voor u. Eigenlijk heeft u mij dus in dienst. Pfff, als ik daar bij nadenk, word ik echt helemaal niet goed! Maar ik hoef gelukkig mijn hand niet op te houden. Hoef gelukkig geen rekenschap af te leggen. Ben echt lekker eigen baas. En het idee dat ik voor u werk: ach, daar denk ik maar niet te veel aan. Want eigenlijk vind ik u een stumper! En dat is eigenlijk een te leuk woord voor mensen zoals u.
En je wil werken?? .
Ga op de hoek van de straat het verkeer regelen dan . Hoef je maar met je armen te zwaaien .
Weet je wat het is met jou??
Je wil niet . Maar je moet van de overheid werk zoeken . En dat staat je niet aan.Je kan anders wel de pc bijhouden .
Je zit gewoon een ieder in de maling te nemen . Ergens was er iemand die noemde een hoop namen waar je vooruit kwam . Nou zou het ff zeggen hier. Ik kwam ook op site,s gisterenavond en laat daar ook iemand zijn die de helfde onzin verkoop als jij. Toen dacht ik zou eens even naar de provider kijken en jawel de zelfde als jij .. Tis gewoon wat Alie onderlaats zei . die vermoedde dat je een trol was . En stellig ik geloof Alie nog ook . …
Kijk, daar ben ik het dan wer niet me eens.
Alle correspondentie, vacatures, bijna alles gaat via internet.
En stel dat je kinderen heb, een bijstandsgezin.
Ze gaan er op school gewoon vanuit dat je zo'n ding hebt stan, anders kun je gwoon je huiswerk niet eens maken!
waar ik zo moe van wordt, is steeds dezelfde discussies.
Ik denk dat consuminder niet KAN werken door al haar problemen.
Van de ene kant ziet ze dat zelf in, van de andere kant wil ze geen hulp.
Je kunt nog zo slim, typvaardig, goed in je nederlands zijn, maar als je op het emotionele vlak een stoornis hebt, wil het gewoon niet lukken in de maatschappij.
Daar kun je voor een deel wat aan doen, maar dan moet je erkennen dat je een probleem hebt, en naar een ortopedagoog gaan. Desnoods met iemand samen. Heb je je huisarts niet voor nodig! Mar dr beurt nix
daar wor ik moe van
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?