gratis krijgen .....

• ¥ Lotje ­­¥

Even uitleggen .

Ik heb zo,n foldertje gehad via de post van :::

Een dagreis voor 9.95

Daar geven ze cadeau,s weg . Wel 3 cadeau,s, . Plus je krijgt onderweg koffie . Een info middag een warme maaldijd . Een show dit keer van vader abraham . Plus een bingo .

Mijn man zei dat is pas op TV geweest ze smeren van alles aan .

Ik heb zo van :: Dat lig toch aan je zelf . Als je weggaat met zoiets en je steld je eigen van :: zo ik ga mee een goedkoopreisje . je krijgt van alles en voor maar 9.95.

En dat aansmeren daar trap ik zeker niet in .

Mijn vraag is :: Is dat aante bevelen .?? Heb nog nooit met die dagreisjes meegegaan.Wie heb daar ervaring mee???

Lotje .

• consuminderaar

Ik heb er weleens aan gedacht om ook mee te gaan, maar het schijnt dat je dan zo'n 6 uur in een of ander totaal afgelegen restaurant zo'n verkoopshow krijgt, en je mag ook niet weg of naar buiten, dus je moet verplicht kijken en luisteren (en kopen!). En dan blijft er vaak een uurtje ofzo over om bijvoorbeeld mooi Monschau te bekijken, dus ik zou het niemand aanraden!!

• Jaren

Het schijnt…… ja ja zo kan ik er ook nog een paar.

Mijn ouders zijn vaker met zo'n reis meegeweest en vonden het erg leuk. Vaak ben je niet eens verplicht om zo'n verkoopdemonstratie bij te wonen, je kunt ook wandelen in de omgeving of iets anders. Wanneer je besluit niet naar de demonstratie te kijken, dan zit er vaak geen warm eten bij en moet je dit zelf betalen. Zo'n verkooppraatje duurt zeker geen 6 uur. Maar reken wel op zo'n 1,5 tot 3 uur. Daarna en daarvoor gebeuren alle leuke uitjes. Lees goed de kleine lettertjes……wel heel belangrijk bij zo'n dag. En je kunt het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis.

Groetjes Jaren

• ¥ Lotje ­­¥

ja dat moet je dan op de koop meenemen .

Je weet dat het een info is . Maar , de rest er om heen toch ook ?? Je moet natuurlijk niet alleen denken , van bah die info.En als je even je benen wil strekken .;) moet je toch(toevallig) dikwijls plassen . Dus hup op en neer naar de wc om even er tussen uit te zijn van dat aansmeren .;)

• Nicole

Er is een uitzending op tv over geweest en je zit in de bus, in een zaaltje, uren lang verkooppraatjes, je wordt beledigd en afgesnauwd als je niets koopt, het was echt bij de beesten af zoals die agressieve verkoper tegen de mensen tekeer ging. Geen aanrader en zonde van je geld. Ga dan zelf lekker een dagje met de trein ergens heen, kan je doen en laten wat je wil en er wordt je niets opgedrongen.

• purk

ik zou niet 3 uur kunnen luisteren naar zo'n tellsellmuts!

Maar idd, je hoeft niks te kopen natuurlijk

• ¥ Lotje ­­¥

om dat nu DAT eens goedkoop is en ik nog nooit meegemaakt heb wou ik dit eigenlijk een meemaken

en belediginen en afsnauwen ??? Er staat op dat foldertje dat je niks verplicht ben . Daar heb ik al naar gekeken . Ik zie nergens staan van :: uw bent verplicht om te kopen . Tja .. zeg dan hebben ze een goede aan me . Ik heb mijn snebbel wel bij me . Ik wil wel eens zien dan of ze me beledigen…..;)

• purk

Dan wordt het een heel uitdagende goedkope reis;)

• ¥ Lotje ­­¥

hahahha . Zeg dat wel . Reclame dan hahaa . Ik ga er wat dan tegenover zetten hahaha … (geintje)) als ze willen dat ik dan mijn mond hou . Moeten ze nog maar wat cadeau,s meer weggeven . Gossie zeg .. hahaha dan probeer ik die 9.95 er uit te halen :D:D:D

• ¥ Lotje ­­¥

Als ze me weer maar mee terug nemen dan hahah ;):D