gratis krijgen .....

• consuminderaar

Wandelen in de omgeving? Dat wordt lastig, want meestal word je gedropt bij een restaurant op een industrieterrein of langs de snelweg. Dat wordt bewust zo gedaan, want dan moet je wel naar die show, want het gaat natuurlijk puur en alleen om zoveel mogelijk dure Telsellzooi te verkopen!

• consuminderaar

kans van niet als je niks koopt!

• maria

Wat let je om het te proberen? Neem geen cent mee en ook geen pinpas.Onderteken niets, ook al lijkt het nog zo onschuldig of zegt die kletskous dat het vreselijk voordelig is.

De bus rijdt zoveel mogelijk langs snelwegen e.d. waar niets leuks tezien is. Je maaltijd zal waarschijnlijk bestaan uit een oudbakken broodje, slechte koffie, slappe frieten en dergelijke. Je moet uren kijken naar demonstraties van dingen waarvan jij niet weet wat ze gewoon in de winkel kosten en die je uit jezelf nooit zou hebben aangeschaft.Maar die kletskous weet zó te praten dat je er van overtuigd raakt dat je niet zonder dit ding verder kunt leven.Je kadeautjes is rommel of foldertjes.

En als je die leuke dag hebt meegemaakt, kom dan hier verslag er van doen.En eerlijk zeggen of je er tóch ingetuind bent en of je er van genoten hebt!!

Maria

• Pebbles

Er staat vast een naam van een bedrijf of zo op je folder….

Ga even naar de site van Tros Radar of Vara's Kassa en typ de naam van het bedrijf in op hun forum….wie weet staat het er tussen en hoef je zelf niet meer te ‘testen’ ….

• ¥ Lotje ­­¥

Ik neem aan dat het werkelijk om te verkopen gaat . Daarom zei ik al . je bent gewoon sterk en ga thuis weg van . Mijn smeren ze echt niet aan.. En eens kijken wat zo,n reis eigenlijk is…ze zullen wat er op staat op die folder toch ook niet uit hun duim zuigen . ?? Ik snap eigenlijk niet HOE het kan zo weinig en wat je er voor krijgt.

• ¥ Lotje ­­¥

hihi…. dat zou ik wel eens willen zien . ?? Dan is heel die busondernemer falliet ….. ;)

• Nicole

Ik heb het op tv gezien Lotje, dus verder weet ik er niets van. Het was opgenomen met een verborgen camera en ik zou daar niet graag tussen willen zitten. Ik ben het met consuminderaar eens en raad het echt af.

• Nicole

Je krijgt dat ook niet allemaal, alleen als je dingen koopt die hun aansmeren en dat staat NIET in die folder. Was wel te zien bij die reportage op tv :(

• consuminderaar

Omdat ze er vanuit gaan dat jij voor honderden, zoniet duizenden euro's koopt en dan halen zij de kosten er wel uit hoor, maar ik zou me de ergenis van steeds weer lang wachten en traag gedoe met krakkemikkige bejaarden besparen en lekker thuisblijven. Die kop koffie kan je gratis drinken bij AH en die gratis rommel heb je echt niet nodig!

• ¥ Lotje ­­¥

onder tekenen doe ik zo al niks . Ik zeg altijd, dat wil ik thuis eerst op m,n gemak lezen . of wat dan ook . En ja ik ben benieuwd zelf hoe dit afloopt . hahaa Je moet toch eens een keer meegemaakt hebben .