gratis krijgen .....

• Nel

Ik niet lotje ben rijk *D

• ¥ Lotje ­­¥

haha :D als sommige zo zeggen dat het zo is . Het negatieven dan . :D:D nou dan zet ik ook de boel op stelten . . Want ik laat me niet beledigen , niet aansmeren en dan wil ik wel eens zien dat ze wat zeggen dat ik wel mee wil en niet kopen :D . . Word nog spannend zo . Weetje ik kijk gewoon naar die dag uit . Of het nu echt werkelijk waar is wat ze doen . Is het idd zo erg . Dan krijgen ze nadien van mij een mooie e-mailgestuurd . Hoewel mooi. Netjes geschreven wel . Maar wel mijn mening hoe men word beduvelt dan . Maar eerst dat reisje meemaken en dan kan ik pas het weten.

• ¥ Lotje ­­¥

Nel als ze iedere keer 1000 euro zouden geven . Joh …hahah :D tis wel zo verdiend zo en niks hoeven te doen . hahaha.. 1000 euro per dag Nel Denk er over na . Na een week dan kan je de wereld rond:D:D

• Nel

Nee hoor lotje ging nog niet voor een ton *D

• ¥ Lotje ­­¥

:D

• Douce

Je hoeft in de meeste gevallen er slechts retour afzender op te zetten en weer in de brievenbus doen. Dat zijn deze lieden snel zat, omdat zij dan steeds die kosten moeten betalen. Ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd om af te melden. GoM (ik schrijf het niet voluit) heb ik een keer iets gekocht. Die club bleef maar sturen, minimaal 2x p.week. Ook nog met nummers voor prijzen, maar dan moet je wel weer bestellen. Lokkertjes dus, trapp ik niet in;) Nu ben ik verwijderd uit het mailingbestand, al is het mogelijk dat het nog ca. 2 weken doorgaat.

Ook heb ik een keer een groot pakket niet-franko geretourneerd. Bij TNT zei men dat ik het dan wel weer terug zou krijgen of de kosten alsnog zelf moest betalen.

Dat is nooit gebeurd. Uiteraard had ik er een briefje bijgedaan, dat ik het niet eens was met de prijs/kwaliteit-verhouding.

Douce*D

• consuminderaar

Joh teveel gedoe en teveel werk. Ik lees alle troep altijd en pleur het daarna in den kliko! Ik had dit jaar ook meer kerstkaarten voor hen dan voor mezelf!

• Douce

Dat keertje lopen naar het postkantoor of een telefoontje c.q. mailtje, vind ik niet erg. Anders blijft het doorgaan, dag in dag uit. Ik maak liever korte metten met deze troep, dat bespaart me ergernis voor de toekomst zal ik maar zeggen.

Douce*D

• maria

Goede reis dan, Lotje!!!!

Ik zou zoiets ook wel eens willen meemaken met iemand anders samen.Niet alleen, want in je eentje zitten lachen is wat saai.En die wc in de bus, daar houd ik niet van, vooral niet als er mensen misselijk worden.Maar dan moet de hond twee dagen naar een pension.Dat kost dan 15 euro per dag.En dan wordt het me te duur :D

Maria

• Nicole

Laat maar weten als je geweest bent en eigenlijk hoop ik dat jij zo'n slechte treft :) Niet voor jou maar voor wat je dan gaat doen en om je verslag hier.