ze lokken je met een diner en dat is in mijn ogen niet met doperwerten en wortelen maar goed ieder zijn meug
grt Linda
Als ik zo iets gebeurt met die folders sturen . Dan stuur ik dat gelijk terug . Even jou naam , adres doorstrepen en hun adres er op en hup terug in de brievenbus gooien . Heb ik met die boeken gedaan van Wehkamp. Heb trouwens eerst gebeld daar naar toe dat ik niet meer op prijs gesteld wil worden door die boeken . en nee ze bleven sturen . Nou dan zo maar en werkelijk het is gestopt .
Dat las ik ja maar de tv loog niet, er waren beelden gemaakt met de verborgen camera en daar kan toch niemand omheen, het was allemaal duidelijk te zien hoe die vent omging met de mensen, schofterig gewoon. Je zag ze echt geschokt kijken en dan waren het over het algemeen nog eens bejaarden die toch al niet snel hun mond open trekken.
dan krijg je een snauw en een grauw van de verkoper, van wel lekker mee vandaag en niets kopen !
Dat wil ik meemaken . dan hebben ze een hele goede aan me;)
het eten was doperwten met wortelen en men moest het toetje en het vlees er nog bij betalen,
Ik betaal niks ik neem de folder mee waar dat op staat. je krijg staat er op
En markplaats zie ik staan . Nou het was meer dat foldertje waar ik normaal niet op kijk maar mijn man zei :: kijk hier heb je dat waar laats de TV uitzending over ging . en zodoende las ik dat foldertje .. .en ik wil het eens meemaken .
Nou dan maak ik een spannende dag mee . Want dan zou ik idd mijn mond ook opendoen . . Als hij gaat beledigen . Eens kijken wie er dan aan het langste eind trek . . Ik blijf in opzichten wel netjes in mijn taal maar je snapt het min of meer wel dan hé . Ik ben van geen kwaad bewust van zo,n reisje . . En verplichting om iets te kopen stond er niet op . Nou dan hij weer eens met zijn praatjes .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?