Krijg ik ook steeds post ..van .busreizen ..ook van de vorige bewoners …..die hebben schijnbaar de aderswijzing niet door gegeven ….
Lotje ,ga het gewoon doen en geef ons dan uitgebreid verslag, dan weten we het allemaal, en of je mag wandelen in de omgeving, en of je die kadootjes ook krijgt als je niets aanschaft,
Hier vallen die folders ook op de mat, ook bootreisjes voor weinig dan krijgt de man een fles drank en de vrouwen een armband of ketting ( of ze je daar uiteindelijk aan vast leggen kun jij dan gewoon uit eigen hand vertellen)
ik ben er wel erg nieuwsgierig;-)
Dat programma met de verborgen camera heb ik ook gezien!
En voor gepensioneerden die toch niks anders te doen hebben ( als ze niet op hun kleinkind passen of overwinteren) is € 9.95 ook wel te doen!
De koffie was gratis, er wordt wel gevraagd of je er gebak bij wil (maar dat moet je zelf betalen). De maaltijd was heel eenvoudig, dus stel je daar niets van voor. Ik heb het wel gegeten, want slecht was het niet.
Het reisje wat ik heb gemaakt was van dezelfde aanbieder die je al schreef en níet van die firma op tv is geweest. Dat heb ik ook gezien en dat was verschrikkelijk.
De busreis was best leuk eens mee te maken, je ziet weer eens wat anders.(toilet in bus aanwezig). Ook de boottocht over het Veluwemeer vond ik mooi. Op de boot naar Harderwijk kon je paling, haring en makreel kopen en er was een barretje waar je koffie of een drankje kon bestellen.
Voor de man/vrouw met de kleine beurs vond ik dit gewoon eens een leuk uitje voor een bijzonder leuke prijs. Oja, ik heb er nog een electrisch boormachine aan overgehouden
Tip: neem wat lekkers mee voor onderweg.
mijn ouders zijn meegeweet met zo'n reisje echter nooit meer, je wordt in een zaal gestopt ergens in de middle of now where en je zit als een hond in een hok gestopt, de hele middag moet je praatjes aanhoren en als je op of aanmerkingen hebt dan krijg je een snauw en een grauw van de verkoper, van wel lekker mee vandaag en niets kopen !
het eten was doperwten met wortelen en men moest het toetje en het vlees er nog bij betalen, drankjes zijn ook aan de prijs
al met al nooit meer zeggen mijn ouders,de reden dat ze in de middle of no where zitten is dat men wilt voorkomen dat je wanneer je geen zin meer hebt er tussen uitknijpt en gaat wandelen of winkelen in een plaatsje dan staat deze verkoper zijn verhaal voor eenhalve lege zaal te doen
ik zou zeggen, kijk op internet bij bijvoorbeeld marktplaats dagje uit en je kunt hele leuke aanbiedingen vinden cq ruilen.
succes !
Grt Linda
Zo is het overal weer anders. Ik zat niet in the middle of nowhere en het verkooppraatje duurde ca anderhalf uur. Een driegangendiner hoef je natuurlijk niet te verwachten voor die prijs, maar wat is er mis aan doperwten/wortelen? Ik had er wel vlees bij. De artikelen die werden verkocht waren schrikbarend duur en daar moet je niet aan beginnen.
Op MP zullen best reisjes staan, maar niet voor 9,95. Voor die ene keer is het mij allemaal best meegevallen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?