gratis krijgen .....

• ¥ Lotje ­­¥

oja en die (rommel) die je krijgt die dag . Kan je in feite weer geld mee verdienen :D . Je gaat met koninginnedag (gratis) op de markt staan en je verkoop het . Misschien maak je nog winst ook . Is die 9.95 er ook weer uitgehaald met winst….. misschien nog wel ;)

• Hummie

Die is idd vrij bekend en ben ik al eens meegeweest.

• Annelies

Maar dat is het juist Purk. het zijn geen mutsenMaar erg gehaaide verkopers

• ¥ Lotje ­­¥

ja . maar daarom moet je ook stevig blijven . en niks tekenen . En niks kopen . Wil toch wel eens zien of dat veplicht is . Heb net die folder nog eens gelezen staat nergens bij dat het het veplicht is om te kopen . Dus. ben toch benieuwd eens .

• ¥ Lotje ­­¥

Tis een busondernemer uiteraard ook nog eens . Die denkt ook aan zijn inkomen als je negatief zou zijn over een reisje als dit . Zou zo,n vent dat nou riskeren vraag ik me af. Want hij weet ook niet met welke mensen hij in de bus krijgt. De een neemt het de ander komt er over uit . . Maar geen oordeel al;s je het niet weet uiteraard. Daarom ergens eens een uitdaging om toch eens mee te gaan . En die spullen hahha . Kan je misschien nog geld mee verdien op de koninginnemarkt . Dan haal je de 9.95 er misschien weer met glans er uit .

Geld verdienen met busreisjes meegaan ;););)hihi:D

• inba

heb jij dan wel eens zo'n reisje meegemaakt? Hoe weet je dat je op een industrieterrein gedropt wordt?

• inba

Ik ben ook eens meegeweest. Het verkooppraatje duurde ca anderhalf uur. Dat maakt niet zo veel uit om er bij te moeten blijven. We werden bij een restaurant in een dorpje gedropt, koffie en heel eenvoudige maaltijd gekregen.

Daarna met de bus naar het Veluwemeer, een boottochtje naar Harlingen en de middag in Harlingen vrij om te doen wat je graag wilde. Voor een keer mee te gaan vond ik dat best gezellig. In Harlingen nog ergens wat gedronken (dat was dan natuurlijk wel op eigen kosten) en op de terugreis een cadeautje gekregen.

Niets gekocht en een leuke dag gehad voor 9,95. :)

• ¥ Lotje ­­¥

Kijk dat bedoel ik ook . Geen oordeel als je niks weet . Ik ga ook van huis van ik koop niks . Want gladde praatjes verkopen kan ik ook ;). Maar vind het ongelofelijk wat voor 9.95 allemaal niet kan zeg . Koffie . Warme maaltijd , show van een bekende . Bingo. …. Daarom zei ik ook je moet wel sterk staan voor de info en de praatjes die ze geven . Als je daar niet tegen kan ja dan hebben ze je . Dan laat je alles aanpraten . …. En gossie er werd hier ook ergens gezegd van : als je niks koopt word je afgesnauwd . nou dat wil ik dan wel eens meemaken . Echt dat meen ik….. hihi moet wel even lachen mijn man had het ook gezien op TV van die reisjes . Dat ze zogezegd alles aansmeren en dat je bedrogen er van afkomt. Die ga al niet meeeeeeeeeeee . hahaaaa…..:D Ik zei nog daar ben je toch zelf bij . hihihi…..Wat een uitdaging om zo,n reisje toch eens te proberen …. ;)

• consuminderaar

Niet doen!

De vorige bewoners hier deden dit ook regelmatig. Ik krijg aan de lopende band van die folders, brieven en uitnodigingen met hierop “familie ……we missen u op onze dagtochtjes, blah blah blah….”.

• Beheerder

Mijn ouders hebbenhet 2 keer gedaan en ze vonden eht en leuke ervaring. dat verkooppraatje daar hebben ze geen last van gehad het werd in de bus gedaan.