Citin colourcatcher...wat een onzin!!

• Tiny

Ik ben een viespeuk :) Ik douche niet elke dag, en was mijn bed pas als het niet fris meer is ,en ik leef nog steeds :)

• Petracs

Kun je niet minderen op het gebruik van handdoeken? Je bent onder de douche geweest, dus schoon, dus je gebruikt de handdoek alleen om het schone water van je af te halen.

Ophangen om te drogen en nog (een paar) keer gebruiken? Scheelt alweer veel 5 handdoeken per dag!

• Alie

Is door Kassa al onderzocht, werkt niet!

• Angelique

Ik klaag niet over de hoeveelheid was, hoor ;)

Alleen een uitleg waarom ik zoveel was heb.

Ik vind het prettiger om schone handdoeken te gebruiken. Voor mijn gevoel zijn ze niet schoon meer, wanneer ze gebruikt zijn om een lijf af te drogen.

• Douce

Iedereen doet het op zijn/haar manier en dat is maar goed. Wat wel in mij opkomt is de vraag of je dan ook iedere dag de lakens verschoont?

Douce*D

• Hummie

Ik heb een keer zo'n doekje aangevraagd om uit te proberen en het werkt wel degelijk.

Een rood overhemd van mijn man bleef maar afgeven, zelfs na tig azijnspoelingen en dat doekje ving inderdaad de kleur op.

• Angelique

Nee, maar wel vaak.

Dekbedovertrekken iig iedere week, de lakens iets vaker.

In de zomer, wanneer het 's nachts ook erg warm is, dan doe ik dat dus wel.

• Ma Molton

Zo is dat Petracs, ik doe een hele week met een handdoek, als ik gedouched heb dan dep ik de algemene delen met de handdoek en de meer gecompliceerde delen zoals de “frut” en de “voeten” droog ik af met, of een vuil t-shirt of de nog schone kant van een onderbroek, de handdoek gaat op de verwarming of 's zomers buiten.

Ma

• Nicole

Ik ook en ik stond echt verbaasd. Het werkt wel degelijk en je witte was blijft wit bij de gekleurde.

• Nicole

Bij het afdrogen van je schone lijf zit de handdoek vol met huidschilfers, dus hij is echt niet schoon meer daarna. Ook hier, iedere dag schone handdoeken voor het afdrogen na de douche en in de keuken