Citin colourcatcher...wat een onzin!!

• Nina2

Gewoon goed op kleur sorteren en voor de eerste wasbeurt even op de hand als je verwacht dat iets afgeeft.

Mijn witte was wordt trouwens wel steeds witter door een oude tip van dit prikbord: bij de Aldi verkopen ze van die goedkope bruistabletten voor een kunstgebit, daar doe ik er steeds 2 van bij de witte was.

• Douce

Dat doe ik ook al een paar jaar en ook b.v. in een vaas met aanslag, voortreffelijk en…..heel goedkoop;)

Douce*D

• Channah

Wél op dieren getest…….. :-(

• Douce

Echt waar? Van alle merken? En dat dure poeder, 'k ben de naam kwijt, ook?

Douce*D

• Hummie

Juist en van huidschilfers weet ik alles af.

Hup de was in na een beurt.

• Nicole

Moeten we niet hebben hè? Net als jij, weg ermee

• Douce

Wat doen jullie met de lakens?

Douce*D

• Beheerder

wassen :D

• Douce

Lol*D

Maar als iedere handdoek direct de was in gaat, zou ik zeggen dat de lakens zeker iedere dag moeten. Of zie ik iets over het hoofd? Daar zitten toch ook schilfers in?

Douce*D

• Beheerder

Nou bij ons word niet iedere dag een schone handoek gebruikt. ik zal wel gek zijn nog meer was te creeren alleen maar daardoor.

Handoeken waar we mee drogen gaat om de 3 dagen de was in. Ik bedoel je komt schoon onder de douche vandaan waarom meteen weer de was in :? Gewoon op het rekje of de verwarming laten drogen en hij is weer klaar voor volgende gebruik.

ik doe het in elk geval niet zoals mijn ouders het deden vroeger 2 handoeken 1 voor boven en 1 voor onder de onder handoek gaat na een week de was in en de boven handoek gaat naar onder zodat boven een schone krijgt.

droog en theedoeken om de 2 dagen

poetsdoeken of te wel vaatdoekjes dagelijks

lakens tja misschien ben ik in diverse ogen een viespeuk maar dat blijft echt wel een week zitten hooguit 2 weken. Wij gaan gewassen naar bed dus wat zou ik vuil maken?