Stel...

• swaney

Heel snel naar Ierland verhuizen!

• Swartdam

Ze wonnen tien jaar geleden 200.000 gulden van de postcodeloterij en daarna toen de euro was ingevoerd , er nog een keer 7 miljoen bovenop . Hun zoon zetten een giga transportbedrijf op . De moeder trof ik een keer in de supermarkt pratend met een andere vrouw , ze had een zorgelijke uitdrukking op haar hoofd en ik hoorde haar klaagzang dat alles zooooo duur was geworden , ik ben gierend de winkel uitgegaan , dit zijn dingen die ik nooit meer vergeet , gr Bernadette

• Angelique

Ik zou het geld niet accepteren.

• Tries

hihhi dan doe je ook vast niet mee he dan zal je het ook niet winnen

Tries

• Angelique

Nope, ik koop nooit een staatslot oid.

Heb ik 1 keer gedaan, voor de grap. Ik had toen een lot gekocht met de geboortedatum van mijn man en toevallig was de trekking op die dag ;)

Toen wonnen we 20 euro :)

Maar dat was eens en nooit weer.

• Tries

en wat voor moois heb je er mee gedaan?

Wij kopen alleen met oud jaar een staats lot

vorg jaar hadden we 250 euro we hebben me schoonouders mee uit eten genomen, hebben genoten..

Tries

• Angelique

Eigenlijk ging het gewoon in de huishoudpot :D

• Pebbles

Voor alle duidelijkheid…

Ik wil niet weten wat je met je geld gaat doen in die zin dat ik wil weten of je nog consuminderd….als je altijd gewend bent om te consuminderen dan is het een way of life geworden, zou je met een hele hoop poen nog deze way of life aanhouden? Dat is wat ik mij afvraag….

• Tries

Ja wel ik zou nog steeds op mijn manier hoe ik nu dus doe consuminderen

Tries

• Beheerder

Nou ons kennende zouden we op dezelfde wijze zoals nu blijven leven. Het zit nu eenmaal in onze aard.

Mijn man zei al dat hij een ferrari ( jongens droom) zou willen maar dan echt geen nieuwe. Hij wilt een 2de handsje en het liefst eentje van 25 jaar of ouder.

En we zouden een deel van het geld delen met onze broers en zussen en die paar neefjes en nichtjes kregen dan ook wat.

We hebben uitgerekend dat wij met 3 miljoen lekker kunnen leven zonder meer te hoeven te werken en zo onze eigen dingen kunnen blijven doen waar wij nu geen tijd of tijd te kort voor hebben.

Ook zijn we van menig dat men zulke grote prijzen beter kunnen verdelen in een paar prijzen van zelfde hoogte zodat je meer mensen blij kan maken. Waarom 1 persoon 25 mil laten winnen als je met dat bedrag bv 5 gezinnen blij mee kan maken met 5 mil.