Heel snel naar Ierland verhuizen!
Ze wonnen tien jaar geleden 200.000 gulden van de postcodeloterij en daarna toen de euro was ingevoerd , er nog een keer 7 miljoen bovenop . Hun zoon zetten een giga transportbedrijf op . De moeder trof ik een keer in de supermarkt pratend met een andere vrouw , ze had een zorgelijke uitdrukking op haar hoofd en ik hoorde haar klaagzang dat alles zooooo duur was geworden , ik ben gierend de winkel uitgegaan , dit zijn dingen die ik nooit meer vergeet , gr Bernadette
Nou ons kennende zouden we op dezelfde wijze zoals nu blijven leven. Het zit nu eenmaal in onze aard.
Mijn man zei al dat hij een ferrari ( jongens droom) zou willen maar dan echt geen nieuwe. Hij wilt een 2de handsje en het liefst eentje van 25 jaar of ouder.
En we zouden een deel van het geld delen met onze broers en zussen en die paar neefjes en nichtjes kregen dan ook wat.
We hebben uitgerekend dat wij met 3 miljoen lekker kunnen leven zonder meer te hoeven te werken en zo onze eigen dingen kunnen blijven doen waar wij nu geen tijd of tijd te kort voor hebben.
Ook zijn we van menig dat men zulke grote prijzen beter kunnen verdelen in een paar prijzen van zelfde hoogte zodat je meer mensen blij kan maken. Waarom 1 persoon 25 mil laten winnen als je met dat bedrag bv 5 gezinnen blij mee kan maken met 5 mil.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?