Stel...

• Hanneke

ik heet wel geen Pieter maar ik denk dat je gewoon doorgaat met waar

je aan gewend bent. onnodig geld verspillen is gewoon zonde.

waarschijnlijk zou je eindelijk wel eens aanschaffen waar je al zo lang naar verlangt.

of een mooie reis maken waar je altijd van hebt gedroomd. dat mag toch.

duim voor je dat je ooit de hoofdprijs wint :D

• Douce

'k Moet er niet aan denken zoveel geld te winnen. Een staatslot heb ik wel iedere maand, maar als ik zoveel zou winnen zou het meeste naar een stichting gaan.

Laatst nog met telefonische verkoop van de Duitse loterij. € 69 p.maand en altijd prijs en kans op 25.000.000. Deze mevrouw was sprakeloos toen ik zei dat ik dat niet fijn zou vinden om te winnen. “Ja mevrouw, denkt u zich eens in, dan bent u schatrijk” Toen ik haar vertelde dat ik dat nu al ben, was het stil, dat antwoord had ze kennelijk nog niet gerepeteerd…………………..:D

Neen, ik zou mijn leven niet grootscheeps wijzigen op milieugebied en zeker niet gaan verhuizen. Ik moet mijn woonkamer (nog steeds) opknappen (witten, behangen of granollen, vloerbedekking vernieuwen). Dat zou ik dan laten doen en niet op arbeidsloon letten.

Zoveel geld winnen? Eerst naar mijn huisarts voor een pot met pillen, want ik zou er denk ik niet tegen kunnen…haha, het idee alleen al.

Douce*D

• Hummie

Zeker weten wat milieu betreft.

Dat heeft in mijn ogen niets met geld te maken.

• Margriet

Dat was ook het eerste dat ik dacht: Ik zou de klusjes in ons huis lekker door een vakman laten doen. :-) Dat lijkt me heerlijk!

Verder ben ik best tevree. Zou achter ons huis een lapje grond kopen (als de buur het wil verkopen) en verder gaan waar ik al mee begonnen ben.

• Douce

Ben je nog steeds zo aan het tuinieren, dat kan ik me tenminste herinneren van voor de “sluiting”.

Douce*D

• jantiena

Nou is er een paar jaar geleden mijn huis maar op een paar honderd meter gemist door een neerstortend vliegtuig, dus… heb ik nu meer kans?

Ik was er zelf niet, maar droom er nog wel eens van…

Maar ook van het winnen van een leuk bedrag. Als ik niet kan slapen, bijvoorbeeld, dan probeer ik vanuit de buik te ademen. Je wordt dan verondersteld fijne gedachten te hebben. Toevallig is de mijne dat ik een leuk prijsje win. En dat ik dan een mooi stukje grond koop en er een prachtig ecohuis op bouw. Vannacht heb ik me bedacht dat ik een moderne ‘oude’ molen wil bouwen waar ik in ga wonen, met muren van strobalen, en grote driedubbeldikke ramen op het zuiden. En hoe groter de prijs, hoe groter de wijk wordt die ik ga bouwen. Ik had me ook al ‘gedagdroomd’ dat ik een leuke bakkerij of geitenmelkerij wil en… en…

Dus ja!

• Hanneke

ik denk niet dat je door dat neerstortende vliegtuig meer kans hebt..

maar je hebt wel leuke dromen.

wie weet komen ze ooit uit.

ik help je hopen.:)

cross my fingers *D

• Margriet

Ja, Douce.

Ik heb nu mijn eigen hobbykwekerij. Ben daar heel druk mee. Ik geniet!

• LindaK

nee als ik zoveel geld heb, zal ik nooit meer aan het consuminderen denken

grt Linda

• wana

25 miljoen vind ik wel ontieglijk veel, maar zou wel duurzamere dingen kunnen kopen en misschien wel bouwen!

zonnepanelen, waterbesparende oplossingen, eindelijk een systeem om met vuilwater door te spoelen en dat dan ook grootser opzetten, dat door investering heel veel woningen duurzamer zouden zijn.

ja ik zou blijven consuminderen, ik zou grootschalig naar duurzaamheid kunnen kijken van alles.