goedkoop sonja bakkeren?

• Tamarijntje

Hallo,

Ik ben aan het Sonja Bakkeren en met al die merkartikelen ben ik best wel veel geld kwijt. Maar goedkope zakjes soep hebben ene veel hoger vet-percentage/caloriegehalte, om maar eens een voorbeeld te noemen.

Iemand tips?

groetjes,

Tamarijntje

• zeeuwtje

Het is misschien flauw maar….NIET Sonja Bakkeren is mijn tip….

Gewoon gezond eten. Volkorenbrood, veel fruit, groente en water, niet snoepen en een normale, zo vet-arm mogelijke warme maaltijd. Geen toetjes, voor de eventuele zuivel magere yoghurt of melk.

Voordelig, geen ingewikkeld gedoe en gezond.

zeeuwtje

• henriette64

Gewoon goed lezen wat erop de zakjes staat een dan op deze manier een alternatief zoeken en misschien kan je via anderen die ook sonja bakker doen tips krijgen .Veel succes

• nicole

Precies wat zeeuwtje zegt, het is zelfs zo dat dat hele Sonja Bakker gedoe niet eens gezond is.

• wim01

Inderdaad: niet Sonja Bakkeren. Het is een crash dieet, je valt snel af omdat je te weinig eet, maar komt na het stoppen met Sonja Bakker ook snel weer aan (jojo-effect).

Gezond eten via de schijf van vijf van het Voedingscentrum: http://voedingscentrum.nl/voedingscentrum/Public/Dynamisch/hoe+eet+ik+gezond/

Je valt dan weliswaar langzamer af maar hebt wel een blijvend resultaat.

Evt. ter ondersteuning een diëtiste inschakelen (een goede zorgverzekering geeft hier een vergoeding voor).

• Ma Molton

Stop toch met die onzin Tamarijntje, kijk maar eens op deze site rond en gebruik je eigen gezonde verstand en val toch af!!!!!

http://www.antibakkerdieet.com/

Ma

• krentje

Je kan zeker wel goedkoop sonja bakkeren hoor!

( je download het bijvoorbeeld van bittorrent…)

Nee maar even zonder dollen, je kan ook sonja bakkeren door de a-merken te laten liggen.

Vifit vervangen door karnemelk of magere yoghurt

evergreens door soortgelijke koeken van albert heyn of door gewoon ipv evergreen wat cracker of rijstwafel te eten.

Sonja Bakkerdieet is in feite hetzelfde als een puntendieet alleen is het voorgekauwd ( door Sonja Bakker die er goed haar boterham ermee verdient)

Dit is ook een goed dieet en gratis, ook kan je hier je makkelijk calorien tellen.

http://users.skynet.be/snoopy/

• Marjorie

De enige die profijt heeft van de SB-methode is zijzelf.

Eet lekker, maar eenderde minder, drink genoeg en beweeg genoeg!

SB :(

Hulde aan Ma :)

• Margriet

Niet zo zuur…….

Ze heeft het met een eenvoudig idee toch maar mooi gemaakt. Dat wij nu allemaal roepen dat we dat zelf hadden kunnen verzinnen……Had het dan gedaan!

Dan was je nu “Sonja”. (en dan ga jij roepen dat je dat helemaal niet wilt……)

Ik heb bewondering voor de manier waarop ze haar idee in de markt heeft gezet. Voor de opbouw van haar imperium. Maar ja, we wonen in NL. Je mag je kop niet boven het maaiveld steken.

Weet je, we wisten het allemaal. Maar zìj heeft met eigen geld een boekje uitgegeven. En dat is gaan lopen. Dat noem je gewoon vrij ondernemerschap. En dat je dat vervolgens zo opbouwt, daar kan ik alleen maar mijn petje voor afnemen.

Hoe komt het toch dat juist vrouwen altijd die sneren geven naar andere vrouwen die het hebben “gemaakt?” Ik snap dat niet!

M.

• Annelies

Precies, gewoon alles mager en veel bewegen