Ik heb haar gevolgd bij Villa Felderhof heb bewondering voor haar
Maar ik volg de instructies van een plaatselijke dieetiste
Hoe of wat je doet om af te vallen ,
is een keuze, ik vind Sonja een leuk mens,
alle producten kun je goedkoop ook kopen,
ontbijtkoek ,eierkoek en zelfs de zuivel is er in B - merk, fruit en groenten op de markt,
je kunt veel slechter dieeeten dan met Sonja, echt waar,
dus Sonja met met B merken kan ook,
overgewicht is tegenwoordig een probleem
, wat je vooral nooit moet doen is citroenwater op je nuchtere maag nemen, je maag gaat er kapot aan! ( sommige dieeten schrijven dat voor en het is erg slecht!)
Als je hongerklap bij Sonja krijgt raad ik aan er een banaan en een stukje Liga of sultana bij te eten, het helpt! En veel water blijven drinken , je eten langzaam eten naa 20 min komt je pas tot het punt waar je hersenen weten dat je aan het eten bent , dus vooral alles wat je in je mond neemt lekker kauwen! Mijn dochter is er 16 kg mee afgevallen en ze zijn er nog steeds af!!!
De link van Ma Molton goed lezen, dan zie je waarom het zo slecht is….'
We willen allemaal snel slank, het werkt ook wel dat dieet, al zie je flauw van de honger,
Het is niet goed, want je houd het je leven lang niet vol en das het probleem.
Zo ga je jojoën en als je ergens gefrustreerd door raakt is het dat wel….heb ook ervaren.
Dus gewoon gezond eten en niet snoepen en snacken, veel water drinken en meer bewegen.
En al die dieeten in de prullebak gooien en natuurlijk ben ik jaloers op Sonja, ik kan haar alleen niet zien en horen al helemaal niet ;-)
Maar ze heeft het mooi bedacht en heeft het slim aangepakt dat half Nederland er in trapt :-)
Het is ook een grote reclame, want bij ons bij Super de boer word de koffie eigen merk aangeprezen door Sonja……alsof andere merken slechter of beter zijn.
Nee, de boeken worden verkocht in de winkel.
Hoi Manstiny,
Ik vind het ook wonderlijk om te zien dat zoveel mensen SB volgen. Maar ik denk dat het mensen eigen is. Om de zoveel tijd staat er weer zo'n dieetrage voor de deur. We hebben amper Montignac en South Beach gehad en de mensen storten zich weer in het volgende dat gouden ( lees magere) bergen belooft.
Als de aandacht voor Sonja over een jaar of wat verflauwt is, dan staat er weer een nieuwe dieetgoeroe op.
Eigenlijk denk ik dat haar boodschap is: afvallen begint in de supermarkt. En daar heeft ze dan gelijk in. Dat wel.
Maar ze is niet de eerste en niet de laatste die dat zegt natuurlijk.
En dat die koffie beter is dan een ander merk al helemaal niet. Daarvoor ben ik al te lang consuminderaar.
Nina ( die net haar spijkerbroek heeft ingenomen, de eerste kilo's zijn er weer af)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?