Ik ben benieuwd of je nog durft te Sonjabakkeren na alle negatieve reakties
Marieke Henselmans heeft destijds een artikel geschreven over goedkope alternatieven: http://www.nooitmeerrood.nl/verhaal.php?verhaalnummer=34
Hmmmm mijn collega is met SB ( ik vroeg haar of zij South Beach mee bedoelde ;-) ) gedaan en 20 kg afgevallen ze is nu een jaar cerder en nog altijd niet aan gekomen. Dus bij de een valt het tegen maar zij zweert erbij. Ik heb enorm veel baat gehad met mijn SB maar dan het South Beach dieet. Daar ging niet alleen mijn gewicht mee naar beneden maar ook mijn bloedproblemen werden beter. Nu doe ik ook lijnen maar dan hoe minder in het mondje hoe minder de pondjes.
Alleen vandaag gezondigd maar dat mag ook wel een keertje.
Ik heb niets tegen Sonja Bakker persoonlijk, maar ik heb wel een bloedhekel aan de commercie en de dieetgoeroe's die zich als hongerige geldwolven storten op mensen die echt wanhopig wat kilo's proberen kwijt te raken.
Ik heb in mijn hele leven zo'n beetje alle dieeten gevolgd die er maar zijn met als leuk(maar niet heus) gevolg dat ik een enorme jojo ben, mijn gewicht gaat steeds als een gek op en neer, vorig jaar paste ik nog moeiteloos in maatje 38, nu in maat 42 met moeite:(
Ik ben nu 10 jaar veganist dus ik volg geen populaire dieetadviezen meer aangezien er steeds vlees en zuivelprodukten in voorkomen.
Ik heb mij er maar bij neergelegd dat ik nooit geen slanke den zal worden, en degene die dikke tegen mij wilt zeggen, die doet maar wat ie niet laten kan
Op de site van het voedingscentrum kun je ook de caloriechecker invullen. Krijg je een beetje gevoel hoeveel je ongeveer kunt eten voor de 2000 calorieen die je als vrouw mag hebben. Als je gezonde dingen eet is dat nog best veel vind ik. Het is ook niet slim om meteen naar bijvoorbeeld 1000 calorieen te gaan omdat je lichaam daar extreem op reageert, en als je stopt komen de kilo's er meteen weer aan. Beter is om ongeveer op 1800 te gaan zitten ofzo.
Je valt dan heel langzaam af maar leert wel hoe je zo gezond mogelijk kunt eten. De kans dat je dit dan ook blijft doen is erg groot. Ik maakte er een sport van om te kijken hoeveel gezonde dingen ik kon eten voor die 1700 a 1800 calorieen. Dat is best behoorlijk en heb ook nooit honger moeten lijden ;-). Je gaat dan ook niet snel in de fout.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?