Wat vinden jullie hiervan?
Ik hou erg van goede parfums en eau de toilettes. A merken zo gezegd.
Sind de invoering van de euro , is het bedrag voor 100ml parfum /eau de toilette idioot hoog geworden. Je bent zo over de 100 euro kwijt. Niet normaal toch?
Toen de prijzen nog niet zo sky high waren nam ik de stelling in: voor 0,25 per dag ruik ik de hele dag-avond lekker en vond het daarom verantwoord een x bedrag uit te geven voor een flesje.
Maar de bedragen van vandaag de dag; ik heb er moeite mee! Ik weet wel , dat er eerste klas natuurlijke olieen e.d gebruikt worden , dure reklames , ontwerp flesjes en verpakking, winst winkelier, btw etc etc.
Ik ben goedkopere wegen gaan zoeken en kwam via internet parfumpagina aan testers. Zelfde parfum maar in goedkoop wit doosje. Maar toch ook nog best prijzig. Kan soms een klein gezin een week van eten!
Vorige week ben ik in een Turkse? winkel aangelopen tegen immitaties (syntetisch) van de hele dure merken. Werd ook als immitatie verkocht; er eerlijk bijgezegd.
Ik heb een fles van 100ml aangeschaft van een flesje, dat heeeeeel dicht qua geur bij Chanel 5 komt en wat denk je? Ik ruik de hele dag lekker , de geur blijft heel goed ‘hangen’ en dat alles voor 5 euro…………En niemand ( heb het links en rechts gevraagd) rook dat het ‘nep’ is. .
Wat zouden jullie doen? Ga je voor echt of namaak?