ander dilemma

• wana

door de weeks gebruik ik olie, zuiniger sterk en goedkoper- de bodyshop heeft ze.

verder heb ik mn poison van dior voor de ‘opsmuk’-dagen en die vraag ik via douglasbonnen voor sinterklaas en verjaardag.

en ik loop zo afentoe een zaak in voor n monstertje van t één of ander, ik bied aan om daarvoor te betalen maar meestal hoeft dat niet.

zo ruik ik af en toe anders. Nu die van christina agliuerra(?) mierzoete ranja,maar eenmaal vervaagt toch aangenaam.

Lief doet dat ook en ruikt ook af en toe anders maar meer om een ander geurtje te zoeken want mn zwager heeft dezelfde geur genomen…niet prettig!

• Angelique

Ik gebruik “Narciso Rodrigues” en met 1 fles van 50 ml doe ik precies een jaar. Ik gebruik het dagelijks en wanneer ik 's avonds “uit” ga dan doe ik nog een beetje op.

Wanneer je het op je kleren spuit, dan blijft de lucht ook langer hangen.

Ik heb zelf liever een iets prijziger, dan dat ik er uitslag van krijg.

De laatste keer dat ik een goedkoper merk kocht, had ik brandblaren op mijn polsen en hals en dat mondde uit in exceem.

• travel

Ha Petra

Bedankt voor de link, maar via de parfum-prikbord-pagina ben ik in contact gekomen met ‘Loes’ en die kan alle geuren (ook hele oude niet meer te verkrijgen in Nederland) leveren. Zij rekent dezelfde prijzen.

• travel

Wana en Krentje ;jullie tip over de bodyshop ga ik zeker volgen! Nooit aan gedacht! Wie weet zit er iets voor mij bij.

• Petr@

Bedankt voor de tip! :)

• Channah

Ik heb zeker al 15 jaar hetzelfde geurtje van de Bodyshop: White Musk. Ze hebben er niet alleen parfumolie van, maar ook eau deparfum, eau de toilette,bodylotion, douchegel, zeep, en zelfs deodorant. De geur komt op mijn huid goed tot zijn recht. Dat is ook zoiets: vbij iemand anders (bijvoorbeeld mijn zusje) ruikt het heel anders. Ik gebruik altijd wel een beetje eua de parfum, maar i zeer bescheiden mate. Toch rook mijn directeur dat ik terug was van vakantie toen ik op nogal korte afstand achter hem langs liep: “Hé, Channah is er weer!” :-)

• Marieke

Heerlijk luchtje is dat Channah, White Musk!

Ik boycot zelf de Bodyshop omdat ik ze erg duur vind, en omdat ze overgenomen zijn door LÓreal, geen diervriendelijk bedrijf:( en ik moet daar altijd wat kopen als ik daar in de winkel ben, cadeautjes e.d :)

Mijn echtgenoot zweert echter bij White Musk for men aftershave(nieuw!), en ik moet eerlijk zeggen dat het echt heerlijk ruikt, en niet echt duur, voor een fles van 100 ml betaal je 24 euro en met klantenkaart nog minder, nou dan is Hugo Boss e.d stukken duurder en ook op dieren getest en dat wil mijn echtgenoot gelukkig ook niet ;)

• Paul

ik gebruik deze :

http://www.parfum-shoponline.nl/index1.html

• Paul

foutje, moet zijn deze, maar niet in sprayvorm. :

http://www.klassiekegeuren.nl/parfums/heren-parfums/viktor-rolf-antidote-40-ml-edt-spray/prod_578.html

• baukje

Als je de “nep” geur zelf aangenaam vindt ruiken, waarom zou je dan meer geld uitgeven? Ik denk dat ik voor de “nep”geur zou kiezen in dit geval, maar om eerlijk te zijn gebruik ik eigenlijk nooit parfum. (Ook geen goedkope). Maar, als je er wel van houdt, het verschil is er niet, of zo minimaal dat nep net zo heerlijk is, waarom zou je dan de dure nemen?