je kon wel als je geen kipshnizel wou of geen vlees een kaassouffle nemen
Ja dat weet ik . Maar voor mij was het een uitdaging om dat zoveel mensen waren die zeiden van :: Je mag niet gaan plassen , deuren werden gesloten , ze schelden je uit . En van :: wel goedkoop met de bus mee en niks kopen . afgesnauwd worden . en dat was niet . maar bij die andere bus/firma waarschijnlijk wel . dus ik ga nog een keer mee om dat te aanvaarden . Ik kan niet oordelen als men dat zegt en ik zelf dat niet meegemaakt heb . zodoende wil ik dat eens meebeleven . En ja ik ga volgende keer als de kans er is met die andere firma mee. En als dat waar is , dan hebben ze een goede aan me of beter gezegt een kwade. :D:D . Ze kunnen alles wel roepen maar eerst zien OF het waar is …
ja mijn favoriet is het niet . Maar dat. dat allemaal kan voor die 9.95 is mij nog een raadsel . Zoals ik schreef boven aan in de topic.. Want ik ging thuis al weg van :: ik koop niks was louter om het te aanvaarden wat men er over zei..Want als je zo naar Abraham gaat ben je zo al 35 á 40 euro kwijt en nu voor dat bedrag met alles er nog eens omheen .Wie betaald dan alles . ??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?