(OT) verslag , reisje

• ¥ Lotje ­­¥

je kon wel als je geen kipshnizel wou of geen vlees een kaassouffle nemen

• ¥ Lotje ­­¥

tussendeschuifdeurenoptreden

Dat was in Dussen en dat was een mooie zaal . Heel groot .

• Marjorie

Haha :D

• Channah

Gadver…. :-(

• Channah

Al is een zaal nog zo mooi, zo'n optreden had ik niet overleefd, vrees ik.

• ¥ Lotje ­­¥

Ja dat weet ik . Maar voor mij was het een uitdaging om dat zoveel mensen waren die zeiden van :: Je mag niet gaan plassen , deuren werden gesloten , ze schelden je uit . En van :: wel goedkoop met de bus mee en niks kopen . afgesnauwd worden . en dat was niet . maar bij die andere bus/firma waarschijnlijk wel . dus ik ga nog een keer mee om dat te aanvaarden . Ik kan niet oordelen als men dat zegt en ik zelf dat niet meegemaakt heb . zodoende wil ik dat eens meebeleven . En ja ik ga volgende keer als de kans er is met die andere firma mee. En als dat waar is , dan hebben ze een goede aan me of beter gezegt een kwade. :D:D:D . Ze kunnen alles wel roepen maar eerst zien OF het waar is …;)

• Channah

Ligt eraan waar je woont. Hier te Amsterdam heben we Labeto. Mijn vriendin en ik zijn allebei begin juli jarig, en dan tracteren we elkaar op zo'n dagreisje naar een Belgische stad.

• ¥ Lotje ­­¥

ja mijn favoriet is het niet . Maar dat. dat allemaal kan voor die 9.95 is mij nog een raadsel . Zoals ik schreef boven aan in de topic.. Want ik ging thuis al weg van :: ik koop niks was louter om het te aanvaarden wat men er over zei..:DWant als je zo naar Abraham gaat ben je zo al 35 á 40 euro kwijt en nu voor dat bedrag met alles er nog eens omheen .Wie betaald dan alles . ??

• ¥ Lotje ­­¥

hahaha.. zoterik :D:D:D

• ¥ Lotje ­­¥

Bij was was het een foldertje in de brievenbus . Krijg je zo af en toe wel eens .