(OT) verslag , reisje

• Channah

Zie http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2384&i=81437&t=81363

• ¥ Lotje ­­¥

Ligt dan toch aan je zelf . Ze deden niks op dringerig . . Heb het zelf uitgeprobeerd van een twijfel te geven van :: ja ik weet het nog niet moet even over na denken . Ik dacht die komt vast nu terug . Nee hij is niet terug gekomen om te vragen of ik het al wist.

• Channah

Ja, dat soort organisaties organiseert echt niet uit liefdadigheid reisjes.

• ¥ Lotje ­­¥

De leeftijden varieerde veel . van 50 -60 en ouder . Maar ook jongere van 40 . Ik dacht ook meer voor oudere die zo,n reisje maken . Ook zaten er best veel mannen in de zaal .

• Channah

Begin je hier nu ook al te stalken?

• ¥ Lotje ­­¥

Vader abraham zat bij dat reisje . Volgende keer is het misschien iemand anders . Ging er alleen maar om hoe is zo,n reisje nadat je alle verhalen hoort .

• ¥ Lotje ­­¥

yep goed gezien . zelf neem tie soms mijn naam aan .

• ¥ Lotje ­­¥

Daar zeg je wat Channah . Je heupen …ect….

Nodig dus .

Naar mijn inzien had deze vrouw het niet nodig . Want luister . Als ik een rollater had . En ik deed zo mee in die zaal en ze zeiden tegen mij . Nou mevrouw uw heb geen rolater nodig . , op een nette manier . Dan zei ik wel waarom . Als het voorbuiten is en bang bent voor kiezeltjes . Dan had ik dat gewoon gezegd .

Een ander zag dit van die mevrouw . En weet niet beter of zegd van euhhhhh waarom loop die met een rollater.

Voorbeeld . ik ben eens 3 maanden in de ziekte wet gezeten van mijn rug. Ik mocht gaan waar ik wou . Was in principe niet ziek maar pijn . Ik was een keer naar het winkelcentrum gegaan . Heel voorzichtig . Wat doet er op er zijn idd mensen die wat zeiden . Je kan een ander zijn mond niet snoeren . Die zeiden van :: ik dacht dat jij ziek was. En in de ziekte wet zat. . Ik zei ik zit wel in de ziekte wet maar ben niet ziek heb ontzettend pijn en kan daar door niet werken . Ze vroegen ook goh ben wel nieuwsgierig of mag ik het niet weten . Ik zei gerust hoor ik heb onnoemelijk in mijn rug en ben blij dat ik dit al wat kan . Ze kregen wel een kleur van heb ik jou daar. Nou ik vroeg ook heel netjes aan die mevrouw iets . Maar ze gaf geen antwoord . en liep met zo,n gezicht weg of ze wou zeggen : de mensen hebben het door . Ze moest haar jas pakken ze gaf die rollater ook een duw dat hij bijna tegen andermans benen aan reed . Nee ik vond het wat te ver gaan met deze vrouw . Want als jij echt zo,n karretje nodig heb dan hup en wulps jij niet zo rond als zei dat deed . mijn mening .En dat zagen meer mensen. En als mensen zo,n karretje nodig moeten hebben, moeten ze soms in alle hoeken draaien om aan zo,karretje zien te komen .Dus dat ging mij wat te ver…..

• ¥ Lotje ­­¥

Soms denk ik dat jij ook een hoop meemaakt op een dag . Maar gebaseerd op andere dingen :+:+:+

• Nel

Lotje mooi verhaal echt toppie …..ga het zeker ook en keer doen …:D