Kun je wel stellen, maar zou ze ook nooit doen.
Ik zal het maar meteen zeggen: binnenkort krijg ik ook een rollator. En nee, die heb ik niet nodig omdat ik slecht loop. Ik ga de rollator gebruiken voor dierenartsbezoek. Ik heb naast de heupen (waarmee ik overigens goed kan lopen, het is alleen soms pijnlijk) ook artrose in mijn handen. Als je dan 2 x een half uur lopend met een kat in een mand - en de zwaarste hier weegt 9 kilo - naar de dierenarts bent geweest kun je de eerste dagen praktisch niets meer met die handen. Ik zal ook wel commentaar krijgen, maar daar trek ik mij niets van aan.
Eigenlijk vind ik trouwens dat er levensloopbestendige rollators gemaakt moeten worden, zodat je nie gestigmatiseerd wordt als je zo'n ding nodig hebt. Gewoon een basiskarretje, waar je in je jonge jaren baby's en kinderen in vervoert, en daarna boodschappen of andere zaken, en - als je dat nodig hebt - voor steun. Dan hoef je maar één keer in je leven zo'n kar aan te schaffen
Ik heb niet het idee dat ik voor anderen sprak. Uiteraard is wat ik zeg of schrijf MIJN mening, en die kan wel eens afwijken van een andere. Daarmee is hij nog niet ondergeschikt aan de mening van anderen.
Het ligt er bovendien duimendik ovenop dat ik mijn afkeer van dit soort muziek én dit soort reisjes sterk uitvergroot neegezet heb. Gelukkig kan Lotje, die van haar reisje genoten heeft, er om lachen.
ja waarschijnlijk heb ik het idd getroffen . Daarom vroeg ik het eerst : wie is er wel eens met zo,n reisje meegeweest . Heb het in mijn naaste omgeving ook gevraagd . En ook verschillende reacties . De een zegt gaat best en de ander zei nooit meer want dit en dat . En Was ook een keer op t.v geweest hoorde ik al wel . ook negatief. Dus ik dacht eerst meemaken dan oordelen . En denk er om dat ik gisteren echt kritisch was hoor :d ik lette overal op haha. Maar komn niks betrappen wat ik dacht nou daar deugd niks van . OOk niet van het bediend personeel . OOk niet van de praatjes maker . En tja ik ga normaal ook liever met andere reisjes mee . Maar dacht wel tjee.,. dit wil ik meemaken . Niet naar de wc mogen en deuren op slot hahaa. Nou neem aan van mij dat ik die dag dan een zeikert was. letterlijk en figuurlijk. :D want dan moest ik echt veel plassen op die dag . Maar ik kijk nog eens uit naar een andere firma . dan ga ik vast en zeker nog een keertje mee . Wil dat echt meemaken hoe ze zijn dan . Heb nu idd net de beste van dat al getroffen dan .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?