ik heb even gekeken, je kunt ook in Utrecht opstappen, dat is voor mij dichterbij. ik ga het zeker een keer proberen!
groetjes Jannie
Ik vind dat je over die rollator wel erg snel oordeelt!!
Veel mensen die een rollator hebben kunnen best af en toe een eindje er zonder lopen en dansen, met name binnenshuis.Ik heb een stokoude vriendin die hem binnenshuis nooit gebruikt, omdat de vloer daar egaal is.Maar op straat kan ze er niet zonder.In bestrating zitten vaak hobbels en kuilen.En als je motoriek en evenwicht dan niet al te goed meer is, kun je zonder rollator of stok lelijk vallen over een losse steen.Het is dus veel veiliger voor zulke mensen om op straat wél een rollator te gebruiken, terwijl ze die binnenshuis niet nodig hebben.
Overigens worden rollators vaak zelf aangeschaft of door familie cadeau gedaan.
Maar je hebt dus wel plezier gehad! Een leuk verhaal.
Maria
Daar ben ik mee je eens . Maar zoals ik al zei ik heb mijn ogen en oren de kost gegeven ook daar en dat eens aangezien . Met die mevrouw en ik niet alleen , meerdere. Ik heb op een nette manier gevraagd waarom ze een rolater had. Ze zei:: voor steun . Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ze goed uit te voeten kon . Zoals ik UW zag dansen , polonaise tussen de stoelen door .Dansen . De wals ook dus een draaierige dans . Op staan en gelijk om koffie gaan . Veel mensen die gezeten hebben moeten eerst even staan voordat ze kunnen gaan lopen . Echt niet bij die vrouw . Koffie in haar handen een dienblad , stonden meer kopjes op en zonder te kijken naar haar blad hup naar haar plaats. omdraaien want ze zat met haar rug naar het podium en niet van stoel omdraaien . Nee gewoon omdraaien . vlot dus . Nou dan vraag ik me toen toch af waarom die rolater . Dus vroeg ik dat na afloop . Ze zei :: voor steun . Ik zei toen als ik uw zo zag hoef uw die helemaal niet te hebben . . Uw kunt hem beter opvouwen en aan mensen geven die hem echt wel nodig hebben . En met mij waren meer mensen op dat moment die er wat van zeiden .
Jij hebt ook de goede organisator getroffen.
Met deze ben ik als begeleider van mijn moeder ook diverse keren meegeweest en zo'n erge ‘straf’ vond ik het niet, maar ik heb er nu geen behoefte meer aan.
Mijn moeder heeft destijds diverse spullen (zoals een matras e.d.) bij deze firma gekocht en daar slaapt ze met haar 90 jaar nog steeds op (lekker warm).
Hummie
Nogmaals, jij vindt dat !!!!!!!
Maar……….er bestaan mensen die het wel leuk vinden en zeker de oudere mensen. Probeer daar ook eens respect voor op te brengen.
Weet je, elk mens is anders en heeft een eigen smaak.
Ik ben ook niet gek op vader Abraham, maar ook niet op de klassieke muziek waar jij van houdt; daar laat ik me toch ook niet over uit op een manier die jij nu doet.
Ik ben destijds af en toe met mij moeder meegegaan met dit soort reisjes als begeleiding en ik kon zelfs meegenieten door het plezier dat mijn moeder eraan beleefde.
Dat is de andere kant van de medaille.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?