tas op wielen

• travel

Zo; nu weer een handig tipje.

Jullie weten misschien dat ik een Action fan ben. Vaak leuke handige spullen voor weinig. Zo heb ik daar een tas op wieltjes gekocht van canvas voor 3 euro . Grote tas ;een chopper. Erg handig om je handbagege mee te menen wanneer je gaat vliegen.( er wordt op het ogenblik streng opgelet hoeveel gewicht je meeneemt) Weegt bijna niks en is oersterk!

O Ja ; is niet op dieren getest neem ik aan :Z . Misschien wel in elkaar gezet door Chinese kinderhandjes :O ( Zijn speciale aktiegroepen voor!) Hopelijk vrij van gifstoffen; zou een tas bij b.v het TNO kunnen aanbieden.

Maar goed; gewoon een handig ding voor weinig!

• Marieke

:Z Zeker zo'n tas waar mijn oma van 90 ook mee in de supermarkt loopt?

Ik moet alleen maar lachen om je eigen zieligheid hoor travel, handige tip als je zwaar voor schut wilt lopen:D

• Lot

Ik ben nog geen 90 en/of oma en loop volgens Marieke dus voor schut.

Denk ook eens aan diegenen die last van hun handen en rest van hun lijf hebben en daarom niet goed (zware) tassen kunnen dragen.

Komt altijd een beetje vervelend over dit soort opmerkingen!

• Margriet

Ik heb ook zo'n truttentrolly en ben beslist nog niet oud.

Ik heb hem in kratvorm op wielen, net als de madjes op wielen die je tegenwoordig in de supermarkten ziet. Ideaal! Zeker bij flessen en wat zwaardere dingen loop ik fluitend naar huis. De super is hier heel dichtbij, ik kan ook de kar meenemen maar dan moet ik hem ook weer terugbrengen. :-) Scheelt me dus een loopje en ingesneden handen van de tassenhengsels.

Prima ding.

• Marieke

Je begrijpt de hint denk ik niet lot, zie de uitermate vervelende opmerkingen van travel, zowel verwerkt in dit topic als de vorige.

Zo'n tas is natuurlijk handig, alleen degene die deze tip geeft vind het leuk een beetje te lopen zieken:(

Wie de bal kaatst….

• Margriet

Neem nooit een ander topic mee in een nieuw topic.

• maria

Ik ben nog lang geen 90 en heb al jaren een inklapbare boodschappenmand op wielen in de auto liggen.Handig als ik aardappelen koop op de markt en daarna nog even langs een boekwinkel ga.En alssommige domme mensen dan vinden dat ik daarmee voor schut loop, interesseert me niets.

Maria

• Marieke

Nog 1 die de hint niet goed heeft begrepen, wie is hier nu de domste, als je even verder leest dan je neus lang i.p.v gelijk beginnen te schreeuwen, ik heb zelf ook een soortgelijke tas.

• Lot

Hint of niet het blijft een vervelende en kwetsende opmerking.

En de laatste opmerking is neem ik aan niet genen mij bedoelt? Ik kaats niet en verwacht dan ook geen extra nare opmerkingen

• Lot

We schreeuwen niet maar zijn nu ook nog dom.