Opa Sepp in het rood wit rood, het blijft een Oostenrijker, doe mij dan maar rood wit blauw met een toefje oranje.
Lang leve de gemengde huwelijken
Hihihi, opa zou zeggen “wat ein schlap geloel” op die prikborden.
Ma
Sommigen voelen zich wel hééééél erg gauw gekwetst.
Zelf doe ik de zware boodschapen ook met een ‘ouwewijvenkar’, al vanaf mijn 44e, en de term ‘ouwewijvenkar’ is een geuzennaam voor dat boodschappenwagentje, dat overigens niet van de Action komt (die had je volgens mij toen nog niet) maar uit een winkel waar ze van alles van riet en rotan verkopen.
Wat de sarcastische opmerkingen van siommigen ten opzichte van jou (en ook naar mij toe, we zijn het meestal wel eens): LML (laat maar l#llen). Warschijnlijk heeft men toch een beetje last van schuldgevoel………
Ik gebruik altijd linnen schoudertassen. Vroegah werden die zowat overal uitgedeeld, bij de dierenarts als je daar voer kocht, bij de boekenwinkel als je daar veel boeken meesjouwde, als je naar een voorlichtingsbijeenkomst ging voor een opleiding en noem maar op. Ik heb er nog een aantal over en daar ben ik zuinig op, want ik vind het ideaal.
Helaas gebruiken ze tegenwoordig overal plastic of andere tassen met korte hengsels. Daar heb je niks aan, die kunnen niet over je schouders.
Lot; ik wil even reageren op jou.
Deze tas( shopper; goh wat een gevoel voor humor hebben sommige prikkers toch wanneer je een tikfout maakt) op wielen is denk ik niet bedoeld voor echt zware boodschappen , maar gewoon licht spul . Hij kost ook maar 3 euro. De wieltjes die er onder zitten zijn best stevig ( ervaring) maar niet om dagelijks de boodschappen in te doen.
Ik neem zo'n tas binnenkort mee op reis met erin op verzoek: veel medicijnen , speciale onderdelen medische apparatuur,kleurtjes , potloden, balpennen, ballonnen,tig leesbrillen alles Action 8-) etc etc.
Ja ja , naar een land waar ze dit allemaal heel goed kunnen gebruiken, waar ze blij zijn met iedere hap eten wel of niet vegetarisch en ouders heel veel van hun kinderen houden ondanks dat ze vaak hun kinderen(moeten) laten werken.Waar schooltjes een kans zijn op een beter leven, waar vrouwen helemaal niets voorstellen.
Ach prikkers; zo relativeer je het leven wel wanneer je deze armoe niet alleen ziet, maar ook ruikt wanneer je er middenin staat ! Zou voor sommigen op dit prikbord helemaal niet slecht zijn zo'n ervaring.
Vandaar dat ik het over handbagage had. Helaas zal ik , omdat er alleen per vliegtuig te komen is van deze milieuvervuilende mogelijkheid gebruik moeten maken….
P.s Inderdaad Douce ;goed opgemerkt . Maar 2 dezelfde namen op een prikbord is teveel van het goede vandaar dus.
travel schreef:
> Deze tas( shopper; goh wat een gevoel voor humor hebben
> sommige prikkers toch wanneer je een tikfout maakt)
In tegenstelling tot jouw gevoel voor humor? Ik geloof niet dat er iemand lachte…
Je hart zal best op de juiste plaats zitten, maar als je zelf rotgrappen maakt moet je vervolgens niet klagen als je ook zoiets terugkrijgt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?