tas op wielen

• Marieke

Tja, en wat travel zegt is zeker geen vervelende opmerking?

Voor sommigen hier is het heel belangrijk om iets wat verantwoord geproduceerd is te kopen, en het zal je kind maar wezen die dagelijks met giftige stoffen moet werken als een slaaf zodat anderen goedkope tassen kunnen kopen:(

Even beter lezen aub dames, vooradt wij over elkaar heen beginnen te rollebollen i.p.v die uiterst vervelende travel.

Ik zeg het voor de laatste keer, natuurlijk is een dergelijke tas of krat handig en ik ben de laatste die het wat kan schelen of ik ermee voor gek loop of niet.

• Lot

Ik reageer alleen op jouw opmerking en die is voor en groep kwetsend hoe en wat je er verder mee bedoelt kan ik niet ruiken.

Waarschijnlijk heb je geen idee hoe moeilijk het is om een eerste keer met je karretje op straat te zijn. Dat is weer een stapje terug in een moeilijk process van achteruitgaan. Dat probeer ik je duidelijk te maken dat opmerkingen in die trant op welke manier kwetsend kunnen zijn. En jij blijft oordelen dat je dan toch wel voor schut loopt en dat kan je niet schelen, maar voor mij was het een hele moeilijke stap.

Ik ben ook blij met de tip dat bij de Action een goedkope te koop is, was al van plan een reserve aanteschaffen. Ga straks zeker kijken.

• Marjorie

Travel:

“Grote tas ;een chopper. Erg handig om je handbagege mee te menen wanneer je gaat vliegen.( er wordt op het ogenblik streng opgelet hoeveel gewicht je meeneemt)”

Lastig winkelen met een “chopper”

Ik weet niet wat een “chopper” weegt, maar het is toch gauw tussen de paar honderd en duizenden kilo's. Ligt eraan wat voor “chopper” je bedoelt. Het lukt je nooit om een “chopper” het vliegtuig in te krijgen als handbagage :+

• Marieke

Lot, je begrijpt mij echt niet geloof ik.

Ik heb geen auto en ik ben ook geen superman met gespierde armen dus ik heb ook zo'n soortgelijk karretje voor de boodschappen natuurlijk.

Het schoot mij in het verkeerde keelgat, die opmerking van travel over op dieren testen en over kinderarbeid, in de voorgaande topics is daar over gesproken en travel kan het gewoon niet hebben dat een verantwoord geproduceerd diervriendelijk artikel heel erg belangrijk is voor sommigen van ons hier.

Mijn opmerking, enkel en alleen sarcastisch bedoeld voor travel, dus niet voor de hele groep natuurlijk, en travel bedoelde zijn sarcastische opmerkingen enkel en alleen naar mij toe, ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben.

• Lot

Nee ik begrijp nog steds niet dat jij niet begrijpt dat het een kwetsende opmerking is voor anderen maar dat zal nu ook wel niet meer komen. Op travel/etc.etc reageer ik niet. En nu ook niet meer op jou. Over en uit

• Douce

Even ter verduidelijking: travel is een vrouw. Andere naam aangenomen maar een herkenbare signature.

Douce*D

• Douce

Hells Angel wordt gratis bijgeleverd…………………….:D

Douce*D

• Marjorie

Ja, om de “chopper” voort te trekken :D

• Ma Molton

Ik ben op zoek naar een gratis cursus “tussen de regels doorlezen”

Is dit nou wat je noemt een verborgen agenda?

Wij hebben zelfs 2 truttentrolly's, je moet opa Sepp en mij eens zien gaan voor de weekendboodschappen, we zoeken nog voor ons beiden een gelijk glimmend trainingspak;)

Ma

• maria

Opa in het rood, Ma in het blauw en de karren wit en oranje?

Maria