OT: I'm back!

• consuminderaar

En hoe zit het dan met jou? Ik hoef dit in elk geval NIET te doen, en over het hoe en waarom ga ik niet uitwijden. Binnen de kortste keren lopen dit soort discussies toch weer uit de klauwen, en diegene die dan weer in de ban gehangen wordt ben ik, dus ik PAS!

• consuminderaar

Daarnaast worden mensen misleidt. Hen wordt een traject en begeleiding naar een betaalde baan beloofd, maar je moet dus meteen de volgende dag produktiewerk verrichten of straatvegen of vuilnis ophalen en dat heet WORK FIRST, maar dat zeggen ze er niet bij!!

• ¥ Lotje ­­¥

oké dat mag . maar dan trek ik m,n eigen conclusie . Wil je wel werken ?? gezien het woord ,, gelukkig,, komt over van gelukkig niet. als dat zo is , is het spottend . Er zijn mensen die willen WEL maar kunnen niet om dat ze iets hebben . Maar die zou je nooit horen van ,, gelukkig, niet.

Hoop dat je het ook ziet dat mensen anders kunnen redeneren .

En als jij anders bedoeld zou je duidelijker moeten zijn .en niet karig er van afkomen van ::ik ga hier niet in duscussie . Je schrijft het . dan had je het niet moeten zetten. Als je iets schrijf kan je verwachten dat je daar antwoord of commentaar op krijgt .

• consuminderaar

Als er dan nog begeleiding bij was, of een sollicitatietraining, op uitzicht op een vaste baan of een salaris in de vorm van minimumloon, of een verzekering, maar nee dat is er allemaal niet. Al die reintegratiebureaus zijn pure zakkenvullers. Ze zetten je 3 - 6 maanden gratis aan het werk en strijken zo 5000 euro per client op, da's lekker eten!

• consuminderaar

Het wordt me toch gevraagd, of niet?

En ik heb de laatste tijd een flink aantal sollicitatiegesprekken gehad, maar steeds ben ik het niet geworden. Alsof ik daar wat aan kan doen he?

En daarna een gesprek over mijn mogelijkheden en beperkingen gehad met de sociale dienst, toen is besloten om het rustig aan te doen, en voorlopig niet te reintegreren, maar nu heb ik waarschijnlijk alweer teveel gezegd….want je krijgt toch alleen maar reakties van iedereen moet werken en wie kan moet en blah blah, maar ik ga me daar helemaal niks meer van aantrekken!

• ¥ Lotje ­­¥

nog maals . onze zoon toen hij pas van scholo af kwam . heb via een uitzendbureau 3 vaste banen gehad waar van hij nu nog van een profiteer . gewoon je in laten schrijven . en gaan met die banaan . gewoon je zelf zijn en je ziet wel wat er op je pad komt .staat het niet aan kan je het zelf ook op zeggen. op het bedrijf zelve kan je eigen verder ontwikkelen pffff zeg ik word daar zo moe van . Of je wil of je wil niet. en verder geen gezeur daar over . zo moieilijk is dat niet hoor en werk zat als je maar WIL. punt .

• ¥ Lotje ­­¥

waarom kunnen andere dan zo aan het werk als ze in geschreven staan in een uitzendbureau . ???Als het je niet zint kan je ook opzeggen . PROBEER het. Zelf ouderen komen aan bod sterker nog daar is ook een uitzendbureau voor..en nu ga ik aan de slag . doeggggggg ….

• Petr@

IK werk ook niet en toch heb ik inkomsten! :D

• consuminderaar

Hier word ik echt zo moe van he. Nu heb ik daar laatst zelfs via een nette brief gesolliciteerd. Krijg ik een reaktie van “mijn collega neemt verder contact met u op over de vacature, blah blah”. Nou echt ik heb er niks meer van gehoord en ik ben geen malle Eppie meer om dan maar weer langs te gaan voor de zoveelste keer, en dan weer te horen van sorry maar die bewuste vacature is al vervuld maar we zullen verder voor u kijken, blah blah, en vervolgens hoor je nooit meer wat. Daar ben ik nu dus al bijna 3 jaar echt klaar mee!!

• consuminderaar

Je blijft maar doorgaan he. Einde discussie voor mij!