OT: I'm back!

• consuminderaar

Dezelfde vacature zie ik inmiddels uitstaan bij nog wel 3 uitzendbureaus, dat vind ik op zich al vreemd. Als ik dan reageer bij een ander uitzendbureau en dat erbij zeg krijg ik de reaktie oh dan doen we niets met uw sollicitatie want u heeft het al bij de concurrent geprobeerd, blijkbaar heb je dan een code geschonden oid.

• consuminderaar

Ik ben niet oud, niet jong, niet hoog en niet laagopgeleid, maar ik val wel overal tussen wal en schip…

• consuminderaar

Inderdaad en er is geen hond die verder vraagt of die het interesseert waarom jij en een aantal anderen hier “niks doen”, nee alleen ik moet “aangepakt” worden!

• consuminderaar

Lekker vergelijkingsmateriaal, ik ben niet jong, niet net van school, niet onervaren en dus per definitie goedkoop. Ik ben eind dertig en drie jaar werkloos en heb psychische problemen en doe ook nog aan mantelzorg, en dat werkt niet in je voordeel kan ik je wel vertellen…..

• BennieMak

consuminderaar schreef:

> Dwangarbeid is namelijk wettelijk verboden.

Ik kom niet verder dan artikel 273f van het wetboek van strafrecht.

Waren juist overheidsorganisaties van dit wetboek uitgesloten!?

• Swartdam

http://www.jobcircle.nl/'

Wellicht kun je je in ieder gevalin laten schrijven bij bovenstaand adres . Een dochteronderneming van de FNV.gr Bernadet

• Petr@

Jij gaat in discussie over dit punt, gewoon niet doen ………!!! Je bent aan niemand verantwoording schuldig en al helemaal niet aan “vreemde” mensen op een prikbord.

• consuminderaar

Nou het is al meteen vanaf post 1; heb je een baan? En dan de conclusies van Lotje, zonder dat er verder ook maar een woord over dit onderwerp gerept is door mij!

• Petr@

Niet op reageren dus!!!

• zackary

hallo vrekje :D:D:D

hoop dat het suffe truttige bordje nu weer snel verandert!