Vette feestdagen.....

  • KleineBoodschapjes

    Ik “gourmet” alleen op vakantie omdat die bakplaat makkelijk mee te nemen is en in een hotelkamer misbruikt kan worden om vanalles op op te warmen. (:P)

  • Juut 03-02-08

    Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor :D je snapt niet waarom mensen het maar blijven doen en vervolgens zeg je we doen het ook weleens :S . Nou hier was echt heerlijk en de plaat wordt wel heet (misschien heb ik gewoon een goed gourmet stel X(

    De stank is idd wat minder maar ach de boel even goed laten luchten doet wonderen…………..

  • Sietse 45

    Juut 03-02-08 Schreef:

    ——————————————————-

    > Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor :D je

    > snapt niet waarom mensen het maar blijven doen en

    > vervolgens zeg je we doen het ook weleens :S . Nou

    > hier was echt heerlijk en de plaat wordt wel heet

    > (misschien heb ik gewoon een goed gourmet stel X(

    > De stank is idd wat minder maar ach de boel even

    > goed laten luchten doet wonderen…………..

    Zet dat ding op werkbank loop je ook nog wat heen en weer en zakt het tegelijk ook nog wat en je laat de deur een beetje open,

    en de stank heb je dan minder in de kamer:D

  • anna 26-11-07

    Jeetje zeg wat zal het in die hotelkame “lekker” ruiken.:S

  • KleineBoodschapjes

    oehhh ja ik ben gek op etenslucht hihihi echt waar.

  • anna 26-11-07

    Jij misschien wel, maar denk je dat het hotelpersoneel daar zo blij mee is? ;)

  • KleineBoodschapjes

    Geen idee maar er zijn vast ranzigere luchtjes in hotelkamers hoor! Denk niet dat het Oost Europeaanse en Indische kamerpersoneel genoeg betaald krijgt om zich ergens druk over te maken in de hotels waar ik kom.

  • anna 26-11-07

    Oké, jouw keuze!::o

  • KleineBoodschapjes

    Is dat zo schokkend dan???

    Eten op vakantie is gewoon belachelijk duur, bij elkaar kost het vaak nog meer dan de overnachtingen!

  • GJvdZ

    Hangt er vanaf waar je slaapt en waar je eet. Bij mij is een hotel toch bijna altijd een paar keer zo duur als het diner.